Separate names with a comma.
Många rommar har stödet inbyggt, så oftast är det som behövs att du skapar en separat ext3 partition på sd kortet, så upptäcks det automatiskt...
Tyckte den gick oerhört segt på min desire, blev tyvärr en refund direkt :(.
Jupp det är när ens interna utrymme kommer under 15mb och den varnar för det, då blir alla inkommande sms nekade, och man får inte en chans att se...
Hamnade i samma sits, fast jag fick nån märklig spricka ungefär vid sensorn efter några dagar, trots att jag behandlade min Desire som ett...
Installerade den idag, funkar fint, kan skicka meddelanden, bilder, locations m.m för lite datatrafik :)
Funkar inget vidare för mig, kommer in ordentligt, men så fort jag försöker ringa så säger den att jag måste köra 3g eller wifi. och 3g har jag ju..
Verkar vara helt ok app, dock verkar den gå riktigt långsamt och jag har svårt att scrolla runt utan att den hoppar bakåt till min position på...
Kan det vara en viss Nexus S möjligen? ;) Om det är dual core så blir det nog mitt nästa köp, så man får lite updates fort som fan, trött på att...
Kul att höra, jag är också sjukt nöjd med desiren, kommer dock köpa en ny lur när dual core kommer ut, frågan är vilken bara. Men det är så...
Finns gott om billiga FM sändare på Ebay. kostar typ 100 spänn inkl frakt, funkar finfint. problem solved, bara att koppla in i 3.5mm utgången
Det finns lite trådar om hur du rootar din telefon, det är rätt lätt gjort och jag tror även Desire HD är även den lätt att roota. sök på roota...
Det är nog mer läskigt om man sover ensam och det är en annans röst man hör när man spelar upp dagen efter, kanske vore kul prank på nån ;)
Får tänka ut ett säkert sätt , så man inte kan bli scammad. dock verkar det ju som att några har gjort bussiness och fått pengar så, det är nog...
Grymt spel, bra substitut till P vs Z
Hej Är det någon mer som blivit kontaktad av "ubinuri" angående spel man utvecklat och att de vill betala en för att distribuera det i Koreas...
Numera i maps så har lattitude stöd för "realtid" uppdateringar, då väljer man hur länge man ska följa personen, det sker dock inte uppdatering...
Jag hittade en 500ing i min myntskål :) glad överraskning
välkommen ombord :)
Verkade sådär Smacktalk måste väl vara den mest prisvärda appen i denna kategori iaf
Kör helt utan, men jag är väldigt försiktig med telefonen också. har en "pouch" då jag inte använder den.
Klart du kan byta, men om man är en sån person som väljer att förlänga sina abbonemang istället för att köpa en kontant, så kan man inte byta lur...
Jag skulle vara lite bitter om jag binder upp mig 24 månade och 6 månader efter det så kommer en "omgwtfbbq" telefon man bara MÅSTE ha :).
Integrationen med Google's tjänster är suverän på android. så skönt att man kan köra en full reset på telefonen om man vill, bara logga in och...
Skulle vara rätt lätt att fixa ihop i appinventor, men det går ju inte att köra som en service i bakgrunden än tyvärr, men om appen vore igång...
Måste berömma den här appen, var på mässa i helgen och kom på att mitt kära Djurgården spelar. Så jag kollade in hockeystats, och noterade...
Gun's'Glory är en lite roligare variant av Tower defense
Bra jobbat, funkar fint, det enda som var lite knepigt var att man som van androidanvändare så trycker man back när man är i settings, och då...
Kul att du gillar det! Verkar riktigt populärt spelet, sen jag la upp "world champion" har tronen skiftat mer än 10 ggr sen imorse :). väntar...
Jodå, det går bra att lägga ut saker man gjort i appinventor, men man måste mecka en del för att få igång det, och det blir inte alltid perfekt...
Vet inte om jag kan påverka detta så mycket tyvärr, det är gjort i appinventor och skärmupplösningen är nog 320x nånting, vilket är större än...
Aj fan! det har du rätt i, det är jag som tänkte fel i logiken där! men det är enkelt gjort, ett par till block i appinventor så är det klart :D...
Tja om du har nått förslag skulle jag kunna försöka knepa ihop ett barnvänligt "spel" eller nått lärorikt.
Ingen som ens brytt sig om att testa? :( Skapligt populärt iaf, 607 nerladdningar första dygnet :)
Hej Har gjort ett till spel nu, som heter "Tap a lot" Spelet är väldigt simpelt, men ändå lite beroendeframkallande, iaf för stunden. Spelet...
Kräver 2.2 :)
Jag bara älskar den här tråden, jag blir nästan sugen på att ge stackarn en iphone, så sånt här inte blir ett bekymmer längre ;).
Verkar gå hyffsat för min app iaf :) Congratulations! Your Android app 'Park Reminder' is now one of the top 10 hottest apps on AppBrain...
Grymt att kunna se simspsons m.m, men kommer det inte bli problem med upphovsrätt m.m med denna app?
Om bara brorsan får tummen ur och uppdaterar sin maps så kan jag testa ;)
Nu är det väl samsung som producerar telefonen, inte Google. Google kommer säkert byta "leverantör" inför varje större release. men ja, sjukt lik...