Separate names with a comma.
Garanterat falskt, dels med hänsyn till uträkningen ovan av vavademac, men också med tanke på att det inte är så lätt att skramla ihop ca 20...
Slutsåld, kattsingen också! :p Jag saknar också San São som någon skrev tidigare. Hela gymnasiet luktade det San São i korridorerna, den lukten...
Uppblåsbar säng i annat rum var lösningen. Körde korsdrag i övriga lägenheten i en halvtimme före läggdags, så det var faktiskt helt okej :)
Heh, det var en ganska oväntad kombination att se en tumstock ligga på Physics Handbook... (Eller Absolut-flaskan flankerad av två andra lite...
Igår tapetserade jag hemma mellan 19-24. På grund av hög luftfuktighet ute kunde vi inte ha fönstret öppet, och i taket har vi infällda...
Först: Ett boktips. Faktiskt den bästa/roligaste jag läst. Passar utmärkt om man är lite smånyfiken på världen, forskning och framsteg,...
När blev Uppsala ett köldhål? 6 mil norr om mig, och nästan 10 graders skillnad?!
Termometern utanför jobbet visade 27 grader idag vid lunch, men som tur är så är det lite molnigt. Om det är lika varmt imorgon blir det att...
Självklart är alla bäst. Och när man ringer runt och påpekar att man minsann fått bättre erbjudande av någon annan, då drar de massa valser om hur...
Det är ju löning imorgon! :) Det där med bilförsäkring verkar vara en djungel. Snart är det min tur att ge mig in i den också, usch... Dock...
Som någon skrev längre bak i tråden: Jag tycker inte man kan förvänta sig stora mjukvaruuppdateringar längre än kanske 1-1,5 år efter lansering....
Jag kör med Touchdown: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nitrodesk.droid20.nitroid&hl=sv Gratis att prova i en månad, därefter...
Jag har ätit grillad grävling (ej överkörd såvitt jag vet). Det låter mer spännande än det smakade.
Mannyb, provat Vinyl107? :) Själv har jag lyckats hitta en lokal kanal som kör stora mängder 90-talspop och annat som påminner om...
Ska du ha en Joors-invite? Bra för de dagar när allt annat skiter sig... ;) Skämt åsido, ComHem litar jag inte en sekund på. Snopet att man...
Haha, hårfint med andra ord! ;) Hon ser iaf naturlig ut, annat än den där plastleende Serneholt...
Kvinna? Kom igen, hon är väl tonåring fortfarande? :p Söt är hon dock, måste jag erkänna!
Du kan ju antingen jobba direkt på/för någon kärnteknisk anläggning, eller så kan du jobba som konsult. Det förstnämnda ger mer av en...
Du kan, med lite fiffighet och tålamod, skriva program som i praktiken ersätter matriser. Dock har jag svårt att se att du kommer stöta på...
Med risk för att vara icke-PK, men HBT-rörelsens vägval är inte alltid helt logiska. Först och främst kämpar det för rätten till sin läggning (och...
För att bara avrunda gnället om SL som var några sidor bak. Här är en skärmdump som sammanfattar SL:s inställning rätt bra, nämligen "Vi är...
Jag kör på GoLocker men har en annan launcher. Jag vet inte om det "räcker" med att ha GoLauncher installerad, eller om jag råkat lura mobilen på...
Slutade du skolan för 5 år sedan så kan det nog stämma? Men en bra spelidé håller länge, så är det ju. Diablo2 har fortfarande en hyfsat stor...
Då tycker jag det är värre med Aftonbladet och deras Facebook-krav. Men ja, det känns i många fall onödigt att kräva inloggningar för att kunna...
Japp, klar sedan drygt ett år tillbaka. Jag körde på inriktningen mot kärnkraft pga intresse (regeringens ståndpunkt var fortfarande nedläggning...
Som jag förstått regelverket får du inte ha program på din miniräknare när du kommer till tentan. Detta är ganska självklart, eftersom du rent...
Ni närmar er Stockholmspriser i Uppsala! Här är Stockholms bidrag till gnället: Sms-biljett, 1 zon: 36 (20) kr Sms-biljett, 2 zoner: 54 (30) kr...
My bad. Du har helt rätt, kandidatexamen (=Bachelor) är det man får. Dock är både kandidat- och högskoleingenjörsexamen på 3 år. :)
Mina erfarenheter från teknisk fysik på KTH: På tentor i mattekurser tillåts inte miniräknare. Däremot tillåts det (och du förväntas ha en) i...
Nuförtiden läser man ju inte "civilingenjör" längre, utan "Master of science". I samband med internationaliseringen utökades programlängden från...
Låter som att det snarare är GPSen på din telefon som har svårt att ge exakt position än att det är något fel på appen. Telefonen kommer bara...
Det har av gammal vana blivit de tangentbord datorn kommer med. Hemma är det laptop, och på jobbet är det ett tråkigt standardtangentbord från HP...
Inte bara saknas det produkter i lågprissegmentet - det saknas ett riktigt utbud över huvud taget. Precis som du säger måste man ge sig ut på...
Jo, men du får bara ladda ner kartor till ett land gratis. Nu verkar det iofs som att bara Danmark borde räcka (man hittar ju alltid TILL...
Helt underbart att hennes namn på något magiskt sätt blir "Den kinesiska flottören"! Nästan något poetiskt över det hela :cool: Nu vet jag inte...
Spelet fungerar kalas! Vissa frågor är lite slarviga, men jag rapporterar dem efterhand så gott det går. :) Dock tycker jag att betänketiden på...
Vadan denna åldersgräns? Låt gå att nattklubbar har åldersgränser, men därifrån ser man ju knappast romantiska solnedgångar... :p Vad bra ni...
Vad menar du med "scanner för svenska produkter" tro? Som streckkodsläsare fungerar Barcode Scanner alldeles utmärkt. Om du däremot vill...
Minns att Telenor-butikerna hade "vattentäta påsar för smartphones", i princip som en såndär turistpengapåse du hänger runt halsen och förvarar...
Hittade detta på konsumentverket.se: Som jag tolkar detta ska du alltså kunna kräva att din router ska fungera i 3 år förutsatt att du kan...