Separate names with a comma.
Om du inte har fått din beställning än varför inte avbeställa och gå förbi Webhallen och köpa Moto G5 Plus för 2990kr. Jag köpte min igår,...
Jag beställde Xiaomi Mi Max 2 från Aliexpress men det drog på tiden men leverans och idag åkte jag till webhallen och köpte en Moto G5s Plus för...
Hoppas det, dock posten är riktigt sega...kina lyckades skicka luren så snabbt men till vilken nytta när posten latare än personen som designade...
Antar att min lur har fastnat hos tullen :) 2017-08-30 10:49 Stockholm utr,Sverige SVERIGE Försändelsen har kommit från avsändarlandet till...
Beställde min Mi Max 2 med global rom från Aliexpress:...
Jag tänkte göra det via webben då jag fortfarande väntar på luren men man måste begära upplåsning direkt från luren. Jag har redan ett konto hos...
Haha nej bor i Märsta, skulle vara riktigt najs om någon härifrån hjälpa mig :)
En dum fråga :) Kan jag lämna min lur nånstsns för att lägga EU rom på den? Jag har Mac och tycker att det är dumt att köpa en Windows dator bara...
Många här på forumet och andra internationella sajter gillar den och rekommenderar, jag ville ge den en chans och för 2000kr får man knappt en...
Sorry menade kompass och jag använder mycket gps därför valde inte G5 Plus :)
Moto G5 plus saknar gps och P2 ny går på 3500kr billigast. Köpte Xiaomi Mi Max 2 för ca 2200kr inkl frakt och allt, den har lika bra batteri som...
Nej valde vanlig post, beställde även screen protector och ett skal från aliexpress som jag länkade i mobilens egna tråd med vanlig post. Letade...
Ska lägga beställning på dom här också, hoppas allt anländer samma dag :) http://s.aliexpress.com/67fiYFFV Och diskret svart skal...
Ja tills dess jag är tillbaka från semestern också, befinner mig utomlands just nu.
Får köpa en begagnad Windows dator för sånt
Jag har läst alla 13 sidor och beställde igår från aliexpress och den skickades idaf :)...
Jag ska låsa upp bootloader men jag har bara Mac och inte pc..går det att göra det på Mac?
Blev en beställning på denna: https://m.aliexpress.com/s/item/32822521275.html?spm=a2g0n.search-cache.0.0.7f25570feDh5D5#autostay För det priset...
Inte? Tack att du tipsade så snabbt...skulle precis klicka på beställning från ebay.uk. Jag har comviq abonnemang och comviq använder samma nät...
Den jag länkade var det rätt rom?
Lägger en beställning på den svarta modellen, jag får inte ens beg OP3T för det priset....
Den är ganska stor...mini iPad nästan haha men priset och framförallt specen är lockande :)
Låter bra, vilken version?
Haft p10 och sålde den direkt, efter 1min vanlig användning med rena och tora händer skärmen såg ut som att någon hade torkat 1kg snor på den.
Tack för era tips, jag ska läsa lite på nätet och bestämma mig dock 5000kr för Asus är saftigt..hade heller köpt op5 för det priset. Men jag har...
Tack, köpte du den här hemma eller beställde från utomlands? Om jag får fråga, hur mycket har du betalat för den? :)
Kanon ska läsa lite om luren då jag aldrig hört talas om den men det lär bli beställning från ebay då den går på 5500kr här hemma..skulle kunna...
Köpte en Samsung platta av @wenom666 , mycket bra säljare som rekommenderas.
Aldrig hört talas om den haha ska läsa lite på nätet innan ev beställning. Är det internationell version så jag inte beställer nåt som inte...
Tanken var att jag skulle beställa 64gb versionen från ebay men det va nåt med frekvensbandet här hemma. Jag har alltid haft strul med minneskort...
Funderar på skaffa en ny lur när jag åter från semester slutet på denna månad då jag har lovat min nuvarande lur till en släkting :) Valet är...
Tack för hjälpen, ska fundera om det blir op3t eller denna på 32gb.
Finns det 64gb versionen som alla frekvensband fungerar här hemma eller måste bli 32gb? Hatar minneskort :)
Jag funderar på skaffa mig p2 då jag gillar batteritiden. Valet är mellan den och op3t men jag tror att det blir p2, min fråga är: om jag köper...
Pm
Hur är skicket? Va vill du ha för den?
Söker Oneplus 3T dock inte i vit färg. Den får vara i bra skick med alla tillbehör. 128GB är ett plus men 64 duger också. Skriv pm om pris och...
Enligt många recensionerna jag har sett/läst OP5 kanske liknar iPhone 7 på bilderna dock inte i verkligheten. 9 av 10 recensionerna ger tummen upp...
Snubben låter mer som en butthurt f.d anställd :D Videon verkar vara inspelad på hans nya jobb med tanke på hur han viskar och kollar orolig runt...
För min del blir det 8/128 det är bara 500kr i prisskillnad, jag tycker att det är lätt värd det.