Separate names with a comma.
Har en Philips smart tv Android som kan användas som tv eller skärm med en bild och kvalitet. 32 tum. Är bara nåt år gammal men oanvänt nästan för...
Har en yoga 2 10.3 med otroligt bra skärm och spelar ingen roll vad man tittar på. Mamma skulle ha det men slutar med att i över 1 år oanvänd o...
Yoga 2 nyskick för meningen skulle att morsan skulle använda det och inte gjort så den bara lägat, samma skick som en ny i affären. Snabb hänger...
450 helt nytt fast svart
Har en yoga nyskick för meningen var morsan som skulle ha det men slutat med att bara ligga o samla dam. Den är snabb har vet inte storleken på...
Har ett ddr3 1600 Hz dok inte det du vill ha men garanterar den dunkar lika bra sen vad spelar det för roll, allt kommer endå från samma ställe,...
Yoga pad 2 helt nyckick oanvänd, var meningen morsa ha den men torde den aldrig, tror det är 16 gb internt den är mkt snabb och en super skärm,...
Har en ps3 spel Guitar heroe world tour som jag kan skicka till någon intresserad men som får stå för frakten
Sjust, jag har en guitar hero turne till ps3 som bara ligger här, den kan jag skänka
ska kolla men det är ingen liten extern det är en riktig som en dvd Kollar nu vänta lite model no bd-hp22s på usb ingången står det bd storage...
Har en sharp aquarius med både usb ingång utgång och lan nätverk ingång, för 400kr
En honor 8 blå
Mobil och data älskare
Har en P 20 pro som vill byta mot iPhone 8 upp
Voltvari Iphone priser har gått ner och folk föredrar mate pro istället för x. Det var på tkden