Separate names with a comma.
Fan då är det kasst. Hade varit nice när man sitter i bilen så man slipper låsa upp och sen köra igång assistenten =/
Vad är FunkyHuawei btw? Är helt ny med detta android och framför allt Huawei.
Ja min funkar bra, säger bara "Ok Google" så ploppar det upp en ruta där assistenten frågar vad jag vill göra. Så har testat att starta spotify...
Fick den tidigare idag helt automatiskt, Huawei P20 Pro. En rolig gimmick bara.
Någon skillnad mellan den och 152?
Den har lite fingerprints på ser jag nu, ska testa under samma förhållanden senare.
Undrar jag också. Har du löst det?
Tog precis ett foto med 40mpx kameran, ska det vara såhär utsmetat? Det är alltså inte taget med selfiekameran, utan det är den framåtriktade
Nej utan hon testar med endast en men ändå hamnar bilderna i filer och inte i galleriet.
Hej Min tjej har en Galaxy S8 men har ett problem. Varje gång hon laddar ner en bild från Google Foto så hamnar dom inte i hennes galleri, utan...
Nej det behövs inte. Dock vet jag inte vilka spel som stödjer detta. Hur kan man veta det?
Har testat det själv och stör mig nåt förbannat på det. Helt värdelöst. Även om man tar ner slidern till 0 så är det på tok för mycket "slät hy"...
Pro
En till grej undrar jag som jag har märkt. Jag har ljusstyrkan på manuell, färgläget är på Vivid samt temperatur på standard, har inte naturlig...
Jag blev jävligt rädd efter att ha läst det där. La mig igår kväll ca 01:00 med 99% batteri, vaknade imorses 07:00 med 98% batteri kvar (hade wifi...
Jag har avaktiverat alla Huawei stock appar och dom som inte gick jag har lagt i en mapp (hade dock varit skönt att få bort hela Huawei ID skiten...
Perfekt tack. Alla gick inte att inaktivera eller ta bort så jag la dom i en mapp bara. Det här med Huawei ID och deras egna AppGallery, Musik och...
Tjenare Köpte idag en P20 Pro efter att tidigare alltid haft iphone. Dock undrar jag hur jag tar bort dessa stock apps som kommer med? Är riktigt...
Tack, sånt är bra att veta. Kan absolut INGET om android så att sådana tips är mycket bra :)
Ja, alltså dom jag har kollat in är Zenfonen, p20 pro samt oneplus6. Har jag missat någon mer? Vill ej ha Samsung S9.
Rädd att köpa Sony då båda mina vänner haft en och haft problem med att skärmen börjat glappa. Dom hade Sony Xperia X compact eller vad den hette.
Alright, pengar är inga problem så sätt utan vill ha en bra och det senaste. Vet inte hur det fungerar på android men snapdragon 845 är det...
Tjenare allihopa. Mitt första inlägg här. Jo, det är så att jag är ute efter en ny androidlur att köpa inom närmaste veckorna iaf. Har just nu en...