Separate names with a comma.
Tja, ingen som har sagt att det skall vara lätt att leva. :)
När jag klickar på din länk får jag "Detta videoklipp visar innehåll från WMG, som har blockerat det av upphovsrättsliga skäl."
Ja faktiskt. Mindre scrollande. :)
Aha. Ja, synd att den inte är lite mer konfigurerbar. Själv använder jag den mest för att snabt komma in i kalendern.
Här håller jag nog inte med. Har inte märkt av några slowdowns än, varken i Meddelande appen (innehåller dock bara 1 meddelande än så länge,...
Det måste varit någon 3:dje parts widget då, för något sådant från SE har jag alldrig sett.
Om du går in under widgets så finns redan en RoadSync widget för RoadSync calendar (använder den själv). Samma sak för RoadSync tasks.
Vad menar du ? Det är ju bara att ladda ner från live wallpapers från market (fungerar utmärkt).
Vilket problem pratar du om (Richies eller johannes 94) ?
Strömkontroll är den som alltid funnits med. Sen har SE också lagt till en som heter strömstatus edy. är det den du menar ?
Kan ju vara en tanke eftersom sync mot google kontot är på by default.
Har laddat ner ett 30:tal appar nu. En del krävde att antal omförsök innan nerladdningen kom igång. En del verkar dessutom fastna i "installerar"...
Sist jag testade att återställa via SE backup gick jag på samma mina. Därför kör jag med MyPhoneExplorer nu istället. Fungerar mycket bättre.
Kör du med 2.1, så betyder lågtryck i widget fönstret samma sak som menyknapp + "ordna widgets". Tror inte det går att ändra.
Eftersom inte alla har problem med detta, så var det uppenbarligen kombinationen av något du installerat och din nya eller gamla launcher som inte...
Tryck på mittenknappen alternativt Power On knappen istället. Verkar som menyknappen fått en liten annan betydelse i 2.1 (kanske för att minska...
Japp. 1. Gå in på www.appbrain.com från datorn och skapa dig ett konto och logga in. 2. Gå till Market och ladda ner appen "appbrain". 3....
Har endast fått 2 samtal hittills och i båda fallen tändes skärme själv och allt flöt på som det skulle.
@mdemir Som dragontrumpetare påpekar, testa i dagsljus istället, så kanske du får bättre resultat. Jag antar också att HD är något du explicit...
Tycker det fungerar bra för mig. Kanske det tar 0.5 sec längre än förut, vad vet jag. Har telefonen legat orörd ett tag, så verkar vänster knappen...
Provade precis att montera som USB och det fungerade fin fint för mig. Skumt.
Tryck på Power knappen så vaknar den till liv lite snabbare.
Jag laddade ner SKype genom att pusha den till min telefon via appbrain. För det behöver du installera apparna appbrain och fastweb.
Har man appbrain med fastweb installerad så går det att pusha upp skype.
Ser ut att funka för mig med. Vad sjuttan är det för fel på Market. Har bara strulat de senaste två veckorna (ända sedan Market uppdateringen).
Ja, då börjar nya trå+dar om 2.2 dyka upp istället. :)
Rikard Skogberg som bekräftade i en kommentar på SE bloggen att de vid behov kan jobba både lördagar och söndagar. Dock skulle jag inte bli...
Om det är SE sync du syftar på, så tar den backup endast på kontakter, kalender mm. men inte appar. Vill du ha komplett backup med appar och allt,...
De ligger normalt inte och drar ström i bakgrunden om de är välskrivna. Är det någon app som är buggig och drar konstant ström, hitta vilken det...
2.501c som jag laddade ner från deras hemsida. Du måste dock först ta bort den RoadSync du installerade från Market skulle jag tro.
SEs egen programvara (dvs. tillägg till Android) är varken öppen eller gratis. Inte heller deras arbete att anpass Android för deras HW är gratis....
Jo, det gör det om du har orginal RoadSync i alla fall. 1. Menyknapp|Update (eller nerladdningspil) 2. Browser startas. Eventuellt kan du...
OK, vet inte vad detta betyder. Själv gjorde jag ungefär som PaKr, gick in i RoadSync och valdet Update därifrån. Du kan dock avinstallera...
Det skall stå Edition: SEMC om det är orginalet. Demon har annars full funktionalitet i 14 dagar varefter den slutar fungera skulle jag tro.
Hur uppdaterade du RoadSync ? Om du gjorde det via Market så sitter du nu troligtvis med en demo version istället för betalversionen som var...
Ja, det är bara att googla så ser du. Här är en länk. http://www.google.com/support/forum/p/Google%20Mobile/thread?tid=4143633f3d3661cb&hl=en...
Ja, mobil data slås av när WiFi är uppkopplad.
Nej. Kontakter och mail syncas, men inte kalender. För detta behöver du fortfarande RoadSync. Någon speciell anledning till att du inte vill...
Eller för att vara lite mer exakt 23:59:59. :)
Ja, då vet vi troligtvis datumet nästa gång de är på G att släppa en ny uppdatering eller produkt. Säger de kvartal X eller månad Y, så kommer det...