Separate names with a comma.
Tänk bara på att koppla ur kabeln när det ringer, av någon anledning så stänger den av telefonens mikrofon i DHD
Kan ju säga att jag hitta skal till ACE på alla länkar du skicka :p Dock så gissar jag på att personen missa att kolla under siliconskydd på...
Jag tror fixen är för att just kunna spela filformatet .mkv och inte highprofile om jag ska vara ärlig.
Haha såg nu att dom hade ändrat XD kollade ändå tråden när du sa att RC1 hade kommit :p bra jag är ^^ Edit: Uppdaterad och klar :)
Aha okej :) ja jag tänkte eftersom typ alla telefoner heter 4g :p men då vet jag bättre :)
Haha jo :) jag visste dock bättre och visste ju vad jag ville :) han försökte lite att få mig att köpa en xperia arc :p han fortsatte lite även...
Tror inte att du kommer bli besviken, det är samma processor i desire s som arc. Sen har i alla fall min DHD blivit lika laggfri som ARC och är...
Vad är RC1?
Lite konstigt egentligen för vad jag har förstått det så har väll nästan alla HTC telefoner i USA stöd för 4g, eller har jag förstått helt fel?
Ja jag var inne på tre i Nyköping bara för att jag gick förbi och ville kolla på hur SGS2 såg ut och jo då jag fick se den sen sa han det att dom...
Om du hade varit med så hade du redan vetat att tegra2 hade det problemet. Plus att tegra2 har en enkel grafikkrets som gör att den inte är lika...
Av dom två så skulle jag helt klart välja ACE, har den själv och tycker den funkar hur fint som helst :) sen är swype underbart om man messar...
Du kommer att vänja dig tror jag, gick från en 3.2" till 4" och nu har jag en 4.3" dock så är den i största laget jag kan tänka mig. Sent from my...
Galaxy ACE är en duglig telefon i mitt tycke, upplösningen på skärmen är ju inte den bästa men det duger. Kameran är faktiskt förvånatsvärt bra...
Går det inte att bara ladda ner den versionen då? Eller är det att det krockar med den du redan har?
Ser inte att det står proxy någonstans, vad är det man ska ändra och till vad?
Min tanke är så här, det är inte lätt att hålla reda på alla telefoner dock så ska man ju som försäljare aldrig säga riktigt så där :p man kan ju...
Skulle vilja ha en länk till en källa om det, vad jag förstått det som så ligger problemet i hårdvaran och inte i mjukvaran. Sent from my...
Onekligen så bara lägga som favorit och kika lite då och då? Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Nej det är ju just det att den har hummingbird som klarar mer än tegra2, processorn i 7" klarar fler mediafiler än vad tegran gör. Sent from my...
Jag förstår inte vad jag ska ta bort och vart jag ska gå in för att ta bort det om jag ska vara helt ärlig. Hittar VPN men inte APN
Nu är Kratos online :) [7.July.2011][ROM][GSM][2.3.3] ◄► Overcome ROM v3.0.0-ICARUS ◄► Kernel v3.2.0 ◄► - xda-developers Nedladdning av...
Som sagt, skulle vilja få tag på en billig iPhone, helst en 3GS då jag förstått det som att det varit ungefär den bästa hittills i allmänhet. Säg...
Tyvärr så är det nog så att dom flesta tillverkare kommer att satsa på att producera saker för iPhone, allt ifrån fysiska tillbehör till mjukvara...
Så det är bara att med ext4 så kan man använda den med linux eller vad är fördelen?
Vad betyder ext4? En sak jag tycker är lite jobbigt med att knapparna lyser hela tiden är att dom även lyser när man tittar på film, inget man...
Är inte det att jag hatar tegra2 men jag har ju gamla taben så att säga och ser då ingen anledning till att köpa en ny platta som inte ens klarar...
Det var ett smart drag :) känner mig dum som inte nämnde det :p Men skönt att det löste sig :) och helt klart bra att folk vet hur man löser...
Ja bara skit :p bara läsa specen faktiskt :) inte alltid att specen spelar roll men ja i det här läget så gör det det :p Men ja kan du leva med...
Du har inte funderat något på Incredible S? Sen är inte sensation så mycket större än vad ARC är och flytet du får i ARC verkar komma helt och...
Har hänt mig ett par gånger men har lyckats flasha in roto v4 varje gång och då får du rootad sen kan du ju flasha in en annan. Kan gå att flasha...
Jag skulle nog lämna in telefonen eller downgrada den till 2.2 och försöka uppdatera igen. Har inte sett att någon annan haft det här problemet.
Haha märker att dom har typ autosvar på den där frågan :p fick exakt samma text från dom :p
Har blivit lite snyggare, sen har webläsaren i 2.3 blivit så mycket bättre så det är sjukt hackade ju förut när man zooma och acrolla och nu...
Jag har mailat hyckel och dom håller på och kollar på det. Om problemet med datatrafiken kunde åtgärdas med en uppdatering så skulle dom skicka ut...
Jag har Telenor på min tab och på min DHD och datatrafiken funkar perfekt på taben men inte på DHD:n, dock så kör jag med sim kortet från mitt...
Jag hoppas verkligen att dom löser problemet med datauppkopplingen :( kan bara surfa med wi-fi, riktigt kul när man har tagit telefonen med ett...
Om du menar om den har dualcore så ja. Om du undrar vad det betyder så är det att du processorn har dubbla kärnor och jobbar som att man skulle ha...
Så har det blivit för mig också nu, fungerade för inte så längesen med 2.3 men idag så stod det bara att tugga,. Var lite skämmigt egentligen då...
https://swedroid.se/forum/newreply.php?do=newreply&p=569119 Enligt den länken så verkar den komma till europa i alla fall. Nu hittar jag ju...