Separate names with a comma.
Tror ärligt talat att det där är mer av västerländsk propaganda.
Vet inte om jag köper detta. Putin må inte ha alla hästar hemma, men jag tror knappast den ryska militären är såpass korkad att den är beroende av...
Batterianvändningen begränsas inte när en notis visas, vilket ju Spotify gör hela tiden om man lyssnar på musik. Deezer kräver inte att man...
Sa upp mitt Spotify för ett par månader sedan p.g.a. deras buggiga appar. Den främsta anledningen var att Spotify på Android inte kan spela upp...
Pröva att vänta några minuter från det att du byter data till Telenor. Vissa telefoner gillar att hänga kvar på LTE800 ett litet tag efter att man...
Nä jag citerade rätt, ville bara inflika att det sitter en mast där. Sjukhuset ser ut att sitta precis mellan två sektorer, så kan nog vara därför...
Låter absolut konstigt. Jag kikade nu, det sitter en N4M-mast 900 meter ifrån sjukhuset, så bör inte vara några täckningsproblem. För övrigt...
Troligen (och jag gissar nu bara) för att det drivs som någon form av allmännytta av kommunen. Tolka mig inte fel, jag älskar kapitalism och jag...
Det varierar. Telia är i särklass sämst (eller bäst beroende på hur man ser det) att ta betalt. Wexnet är ett bra exempel på ett stadsnät så som...
När jag pratar om kostnad så menar jag inte vad Telia fakturerar kunden utan vad det faktiskt kostar att dra fibern. Självklart blir det billigare...
Det är inte själva fibern eller tekniken som kostar, utan det är timmarna som fiberdragarna fakturerar som kostar. Telia går back på detta, men de...
Grejen är att 5G på låga frekvenser inte ger supermycket bättre kapacitet än LTE, så i slutändan spelar det ingen större roll. I mitt tycke är det...
Har alltid gillat Blizzard då jag växte upp med Warcraft 3 och senare WoW. Har dock totalt bojkottat dem de senaste 7-8 åren. Har ju bara varit...
Kul att fler börjar lansera obegränsad data. Tyvärr är ju Comviq lika dyra som Tre, och hos Tre slipper man ju dessutom bindningstiden. Edit:...
Tele2 i Rotebro. Helt okej med tanke på att min telefon inte klarar CA. Riktigt bra ping också. [ATTACH]
Vi pratade om detta i fikarummet för några veckor sedan. Kollegorna som jobbar med just VoLTE sa att det var massa tvetydigheter i standarden i...
Tele2 stödjer båda. Tänkte främst om det var routing-problem till tjänster som använde IPv6, men om du prövade att stänga av det så verkar det...
Tele2 företag obegränsad i centrala Upplands Väsby. Latensen var i alla fall bra... [ATTACH]
Prövat att stänga av IPv6 i APN-inställningarna?
Det är en läckande kabel som alla delar, dock har de sina egna basstationer i ändan. Vet inte hur avtalet med operatörerna ser ut, men jag gissar...
Det går utmärkt, de får dessutom inte förhindra det eftersom det skulle bryta mot EUs nätneutralitet. EU-lagarna säger att du har rätt att använda...
Finns redan på massa ställen även för 4G. Vårt kontor har basstationer från N4M och Tre som bara används inomhus hos oss.
Åjo, det gör vi visst. När vi tecknade gruppavtal så kikade jag med bl.a. Telia och Bahnhof. Telia krävde bra mycket mer pengar för att leverera...
@jnsson Sitter på tåget tillbaka till Stockholm nu. Låste stickan på UMTS 900 men tappade täckningen bara någon kilometer utanför från Göteborgs...
Jag kollade inte specifikt, men har fått in det både i Flatås och Majorna. Kan kika på vägen hem var täckningen slutar.
Nä, jag har skrivit egen kod för att låsa frekvensbanden, den fungerar dock bara i Linux och med HiLink. Är framme i Göteborg nu, och det finns 3G...
Hade täckning hela vägen från Stockholm C till Huddinge. Är nästan framme i Göteborg nu, har dock inte fått in någon UMTS-täckning alls från N4M...
N4Ms 3G-nät på 900 MHz verkar vara live i Stockholm nu. Låste både telefonen och stickan på UMTS900 och fick täckning på både Tele2 och Telenor:...
Cookies har inget att göra med webpush.
Det gör nog ingen skillnad, troligen är det någon på kundservice som skrivit meddelandet som inte förstår att datatrafik fungerar på 3G också. Vad...
Gud vad du måste känna dig som en god människa nu. Glöm inte att ta din klimatkompenserade sojalatte på väg in till Södermalm samtidigt som du...
Kan lika gärna bero på att WG2-lösningen har API:er som Vimla ej har hunnit implementera, d.v.s. WG2-lösningen stödjer allt det där, men Vimlas...
Jag har helt och hållet stängt av notiser från appen. Har nolltolerans mot sådant och stänger alltid av alla notiser första gången det sker.
Någon annan som har problem att skicka över pengar till Lunar? Jag får bara ett felmeddelande om att min gräns är överskriden, oavsett om jag...
Trist att höra, TS. Tycker dock detta är ganska vanligt, har flera vänner vars OLED-TVs är inbrända. Köper själv bara LCD för allt som ska hålla i...
Är väl iofs AK-47 som gäller i förorten nu för tiden. OnT: Som redan nämnts så är enklaste sättet att slå sönder enheterna. Stoppa in dem i...
Tycker det är dåligt med information på Rockers hemsida om vad som gäller. Cashbacken man får för att värva folk, är den permanent eller gäller...
Det @dagr säger stämmer. Siten sitter här: Google Maps
Tycker detta är bra. Ger ju en orimlig konkurrensfördel för Spotify.
Har inte köpt något ännu. Min 365 har otroligt nog hållt hela vintern trots att jag misshandlat den totalt. Blir dock en Minimotors så snart den...