Separate names with a comma.
Hej jag tänkte låna tråden lite då jag också har några nybörjar frågor. Jag har precis bytt upp mig till en Galaxy s3 efter 4 år som iOS...
Där låg problemet! Tack så mycket :D Men fan va sjukt att den bara stängdes av :S Och väldigt konstigt att den har en egen inställning i appen....
Måste hela telefonen vara inställd på engelska? Jag har ställt in så att google now har engelska US som språk men jag får bara upp webb sökningar....
min är exakt likadan! den vibrerar inte vid sms! vad är felet??
Har det kommit något officiellt datum när JB släpps till GS3? De sa oktober men när?
jag är noob, vad betyder JVR och JVQ och vad är KOR? fattar noll :S
När kommer det till sverige då?
Tröttaste forumet!
kommer det komma en officiell uppdatering från samsung? har dom bekräftat det och isåfall när?
Ja vad hände med blindtype egentligen? Efter att Google köpte upp dem så har det varit helt tyst! Någon som har lite info??
ja den visste jag om. men kommer det ingen riktig app?
vad hände med den appen? har den kommit än? hösten är ju redan förbi :S
Graverar man så kommer det bli jävligt svårt att sälja luren efter du tröttnat på den! Jag skulle aldrig köpa en graverad gammal lur!
Var det så du lärde dig? Jag är total nybörjare, kan inte ens html sprk. Kan ingenting avancerat egentligen haha. Men jag är intresserad! Tror du...
Ska det inte komma en riktig msn klient? Då menar jag en officiell. Ungefär som Blackberry har.
Men när man har på massa program så blir ju mobilen seg har jag hört! Det hade ju ändå vart bra om man hade koll på allt som va öppet! Annars dör...
Är det någon som vet om det kommer att komma en riktig Task Manager till Android? Då menar jag en officiell som Google har kommit ut med? Hade ju...
Hmm jag tror de har lyckats ganska bra med denna! Har kollat på liknande youtube videos och den verkar vara klockren faktiskt. Behövs ingen...
Det finns till iphone iaf! http://www.youtube.com/watch?v=Qsge4iM-FTE Någon som vet om den kommer till Android?? Verkar ju klockren!!
Tack för svar! Men om jag rootar, kommer jag kunna uppdatera till android 2.1 utan att återställa telefonen?
Alla dessa fördelar med modacos rom. Kommer inte de förmodligen komma till en uppdatering av Android? Jg syftar mest på bluetoth funktioner samt...
okej vet du om den kommer ha stöd för flash fullt ut eller bara lite?
finns firefox för android?
Är rom upgrade samma sak som android update? Får jag t.ex android 2.1 genom htc officiella hemsida? Är det samma upgrade?
Hur uppdaterar man då? Måste man roota eller gör man som med alla "vanliga" mobiler och bara uppdaterar genom t.ex en officiell software updater?