Separate names with a comma.
Testa lite snabbt och den är helt klart lovande! Några synpunkter på förbättringar har jag dock: Det borde gå att göra någon inställning för att...
Om du beskriver vad du gör så kanske det blir lättare att säga vad du gör för fel ;) För mig funkar det iaf utmärkt med senaste versionen, kör...
Samma sak här tyvärr.. :(
Se första inlägget
Finns under meddelanden > inställningar > "endast mobilnr" i vanilla/CM, finns i handcent också. Jag rekommenderar annars att prova på Handcent...
I de flesta sms-program så kan du ställa in att endast visa kontakter med mobilnummer.
Klassningen handlar om minsta garanaterade hastighet snarare än verklig prestanda, och olika tillverkare är olika konservativa när det gäller...
På hjälten så ska du ha 14 och vill den ändå inte hitta kanaler över 11 så bör du prova att välja kanal 11 elller mindre. Ladda hem appen "wifi...
Prova en kanal <= 11. Amerikanarna har inte kanaler högre än så om jag förstått det rätt så det är större risk för ofixade buggar på högre kanaler..
Om senaste versionen skriver han följande "Hopefully fixed a bug when sending a message over 160 characters. As default, Texdro will try to...
Jo, det kändes som minnesproblem, därför sket jag i att wipa mer än dalvik och cache nu ändå. =) Än så länge har jag inte stött på några problem...
Va? Jag skickar alltid skitlånga sms med textdro och inte blir de kapade..
Hände för en strip för några veckor sen, sen funkade nästa. Nu är det två strippar på rad som inte gått att ladda. Gissar på att det är nåt knas...
G = GPRS = 2G. Har man dålig 3g täckning brukar telen hoppa över till 2g när det ringer för att säkra kvaliten på samtalet.
Förmodligen händer det när du bara har 2g (gsm/gprs)? Det nätet tillåter nämligen inte surf under samtal på någon telefon..
Det är senaste versionen jag kör med. Jag provade tekniken och den fungerade ju att hanka sig fram med. Men den här romen känns inte så stabil...
Om du har cm7 som du skriver så har du den under Inställningar > CyanogenMod-inställningar > Gränssnitt > Strömaviseringswidget
Jag har märkt att i diverse applikationer att när man går in i en undermeny eller får upp pop-up inställningar så verkar det som att inget händer,...
lol, bot utan marknadsföringssyfte eller vaddå :P Prova aNetShare Den skickas med i alla elelinux romar och funkar iaf bra i dom. En fråga...
Fler frågor :) Måste man göra något för att få igång "screen off animation" ? Den är aktiverad i CM settings men inte ser jag nån..
Till att börja med så kan det vara en god ide att söka efter relevanta trådar istället för att skapa nya. Det finns en alldeles ypperlig tråd om...
Jag lyckades efter några försök med att avinstallera maps och pusha in maps5.2.1-ownhere.apk, funkar fint och integreras som det ska med...
Körde in den här ROMen nu och allt verkar funka bra utom en sak. När jag trycker på "USB-ansluten" i notificationsfältet för att ansluta...
Yepp. Precis som du gjorde för brut i Froyo gissar jag.
Om du vill hjälpa en Hero-ägare som fått sin telefon brickad av HTC så kan du lägga upp en mirror på den här filen...
Som jag förstår det så den som heter "maps5.2.1-ownhere.apk" Resign verkar vara en version som installeras parallellt med vanliga maps.
Om du får tid för det nån dag så har han precis släppt en ny version. http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=11932817&postcount=2450
4 uppgraderingar på en vecka.. Jag väntar kanske lite till tills det lugnat ner sig =) Har du kolla nåt kinesupgraderade brut maps? När det...
Det behöver du väl ingen app till? ett bokmärke till hitta eller eniro duger väl gott..
Lite önsketänkande va? Den blir spöad av X10 i jämförelsen. Arc kommer troligtvis prestera mycket bättre än X10..
Siberian Husky :)
Låter som att du har tvingats lära dig ordentligt om hur allt fungerar iaf ;)
Men om Teknikmagasinet får in 150 så har de väl ändå 150 att dela upp på sina 96 butiker och inte 23? De ca 23 som blir över är väl till för andra...
Ta en titt på Tasker Kostar ju en slant iofs, men kan göra så mycket mer..
I sista uppdateringen av eniro står det följande på market: "Automatisk sökning på utgående nummer tas bort när den har infört ett allvarligt...
Det låter som att du kör allt i samma tråd? Kan du inte bara göra så att du kör GUI i en tråd och import i en annan tråd i bakgrunden så att det...
Tycker jag fick dåligt med svar på mina frågor :P
Är du alltid lika förvirrad? :p Du skriver i en tråd som handlar om en GB-rom.. Och ja Gingerbread är det senaste för mobiler.
Det låter som att det börjar bli dags att ge upp froyo och hoppa på gb nu när kinesmoddade brut funkar. Är det fortfarande Titanium Backup som är...
Finns lösningar till vissa telefoner, eller åtminstone till Hero. Jag använda rVoix ett tag på prov, men tror inte han lyckats porta det till fler...