Separate names with a comma.
Hej vänner. Jag har länge haft problemet med att inte få tillbaka 3G när telefonen gått ner till G. Men nu har jag ett nytt problem, att jag...
Hej. Ville bara tipsa om att junkyard.se tagit in nya hörlurar med mic som tydligen ska fungera till de flesta telefoner med 3.5 mm-kontakt....
Tja. Har precis fått ett grymt headset i julklapp till datorn. Då tänkte jag att jag kanske kunde använda det till min telefon. För detta...
"Samtidigt med säljstarten av dessa kommer Samsung med Androidtelefon Galaxy Spica medan Sony Ericsson lanserar Xperia X10 som dock inte ska komma...
Hej fellow galaxianer. Min telefon har hängt sig då och då (ca 1 gång/dag om inte mer) sedan IH8. Det börjar bli riktigt enerverande då det...
Ny tråd för den senaste firmwaren. Jag tappar 3G-uppkoppling hela tiden. Tror inte att det beror på APN, då den funkat bra med IH8. Ska ändå...
Säljer nu min Sony Ericsson P1i. Den är nu fabriksåterställd och uppdaterad med senaste mjukvaran. Allt fungerar precis som det ska, kanter och...
Hej. när jag kopplar min galaxy till laddning och den är avstängd så kommer den vita laddindikatorn upp och fylls på med blåa bitar. men efter...
I och med uppdateringen som Samsung släppt så finns det nu möjlighet att roota Galaxyn. phete har skrivit en utomordentlig wiki:...
Hela Swedroid verkar väldigt seg. Eller är det bara för mig?
En liten kort fråga. Om jag är uppkopplad på wlan, kommer all internettrafik automatiskt gå den vägen då? Eller kör android över 3G ändå? Det...