Separate names with a comma.
Okej, då är det iaf fler som har problem. Jag ringde för andra gången idag och de skulle kolla på det. De har själva inget telefonnummer till...
Har använd kampanjkoderna som följde med plattan för att skaffa mig tre veckor DI samt DN. Detta gjorde jag i fredags och kunde samtidigt tanka...
Jag kunde också hämta min vita i Telia-butik idag. Tyvärr är den defekt då den lider av newtons ringar precis i mitten av skärmen. Syns bäst mot...
Det hänger främst på om Telldus släpper ett API som gör det möjligt över huvud taget. Om så blir fallet så kommer jag säkerligen att bygga ut...
Aha, men det ingår knappast någon surf så det är väl rätt ointressant ändå.
Följer det med ett modem i tidningen om jag går till butik och handlar en M3 eller vad yrar ni om?
Det finns alltså många fler enheter i tellstick.conf menar du? Det sista felet du får tyder på att någon enhet har ett tecken som får...
Hej, Kul att ni gillar den. Jag hade inaktiverat möjligheten att byta orientering tidigare. Men av någon anledning smög den funktionen...
Det går alldeles utmärkt!
Jag har fått flera önskemål om en widget, så jag ska absolut fixa det framöver!
Aha, det ska vi givetvis ordna! Huruvida det är känsligt är såklart subjektivt. Vissa vill säkert inte att någon ska se vem de betalar till eller...
Vart ligger den kontrollsiffran menar du? Jag har inte hittat någon kontrollsiffra för kontonumret. Visst hade det varit trevligt men jag tror...
Någon betalar uppenbarligen det priset, eller hur? Jag förstår irritationen, men samtidigt är det inte svårare än så. Du får väl skälla på alla...
Nu finns även (otestat) stöd för ICA banken.
Girig? I slutändan är det marknaden som bestämmer priset. Om folk betalar de andrahandspriserna så är bevisligen produkten värd det också.
Precis, Duo har sina fördelar. Men för den som bara är intresserad av att styra prylar och vill minimera krångel är Net ett riktigt bra alternativ.
För den som har råd och orkar vänta ut så skulle jag varmt rekommendera en Tellstick Net istället (verkar gå ut för 995:- när den släpps). Den...
Jag är väldigt intresserad av stöd för Skandiabanken!
Ja, det kanske ska tilläggas att det för min del gäller ICA och inte ICA Banken.
Jag har ett problem med min widget och ica-kontot. Den slutar uppdatera plötsligt. Går jag in och tittar så har den ett rött utropstecken. Jag...
Hmm... mycket märkligt. Brandväggsbekymmer?
Vad säger remotestick-server när du startar den?
Hur blev du kvitt rättighetsfelet? Du bara installerade om appen? SocketTimeoutException har diskuterats tidigare i tråden. Hur ser din "setup"...
RemoteStick har stöd för Locale.
Och du får samma fel efter en ominstallation menar du?
Det där låter väldigt konstigt. Kan du se vilka rättigheter som RemoteStick kräver i din telefon? Den har nämligen deklarerat INTERNET-rättigheten...
Jag har haft lite mycket att stå i de senaste dagarna och inte hunnit testa Corks firefox-plugin. Har någon annan gjort det? Berätta gärna hur det...
Skulle du kunna lägga upp den fixade versionen på download-sidan på ditt github-konto istället? Det där megaupload verkar inte fungera så bra....
Mycket bra! Jag har nu mergat in din pull request. Ska prova bygga vid tillfället också. Jag förmodar att Firefox har en officiell kanal dit vi...
Ja, jag kan tyvärr inte hjälpa dig mer där. Men jag vet av egen erfarenhet att man kan knäcka en sådan inbyggnadsmottagare som du köpt då jag...
Det här är visserligen out of the scope för RemoteStick men, har du en armatur som klarar av dimning? Jag är inte så duktigt på sånt här men vet...
När du lägger till enheten i TelldusCenter så väljer du Nexa > Selflearning dimmer. Om jag minns rätt så har LVMR-210 en liten knapp som du kan...
Vad ställs för krav på Firefox? Jag verkar inte kunna installera det på Firefox 3.6.13?
Roliga nyheter! Pluginen borde ligga parallellt med chrome här: https://github.com/droidgiro/droidgiro-browser/tree/master/extension Om du har...
Det är en medveten design att "göra mycket" då vi tror att de flesta vill slippa extra steg som i att klistra in rätt siffror i rätt fält på...
Det är säkert möjligt men vi behöver någon frivillig att hjälpa oss med det.
Det är mig veterligen ingen som aktivt jobbar på en firefox-plugin. Jag personligen har ingen tid att avsätta för det för tillfället. Men om någon...
Betänk att det är preview-bilden som analyseras, inte en fullt upplöst bild. Att få med hela raden på en och samma gång betyder att texten blir...
Bra att du upplever en förbättring! Men jag förstår inte hur loggning i appen skulle ha något med reverse-dns-lookup att göra?
Det går utmärkt med curl, t.ex: curl -u user:pass http://192.168.1.10:8422/devices/1/off.xml curl -u user:pass...