Separate names with a comma.
Bra påpekande, men HD på tio tum är ingen stor fråga för mig, det kör jag på 100 tum :) Förresten, det är väl samma problem för alla plattor...
Jag lutar åt Transformern, här är en review jag hittade nu http://www.slashgear.com/asus-eee-pad-transformer-first-impressions-video-30143387/
Jag tvekar också. Min lista (jag har bara känt på dom i ca fem minuter var): Iconia: usb, 32GB, i handen sex veckor tidigare Transformer:...
Kan denna vibrera som en mobil (och även Acern)?
3G kommer senare i år, juli tror jag.
Intessant analys. Jag var också där idag, kände på Iconia och Transformer. Tyckte Transformern kändes bättre i handen och bilden var något...
Men är den så mycket bättre att det är värt att vänta, när man verkar kunna få en Acer Iconia nästan två månade tidigare.. ;)
Var har du sett tangentbordet för en tusing? (Jag vill helst inte ha BT-tangentbord utan föredrar att det stitter ihop med skärmen.)
OK, tack för svaren! Filmer och sånt kan jag ju lägga på sd/usb-minne utgår jag ifrån. Det var apparna som jag oroade mig för. 16GB verkar ju...
Omöjlig fråga jag vet, men vad är era erfarenheter? Jag vill ha en ASUS Transformer med tangentbord men den har har 'bara' 16GB.. räcker det? Jag...