Separate names with a comma.
För att få live wallpapers till spica måste man ha root.
Nu är jag inte helt säker på men jag tror att du behöver flasha in en senare firmware, det finns dem med svenska också så länge det är en...
Man byter kernel för att så root access, som i linux/unix har jag förstått (använder bara Win själv). Då får du fullständiga rättigheter till...
Dock är detta Spica forumet men du kan ju kolla den här tråden. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=644279
Dåså, det var ju bra det :) Trode att det borde så nått med LeshaK eller LK2.x nånstans där men funkar det så funkar det :P
Precis eftersom att ipv4 (vanliga ip adresserna) eller vad de nu heter är det lite brist på så brukar man inte få ett fast ipnummer, utan när man...
Jag tror tyvärr inte att din telefon är rootad då. För det borde stå leshak@i5700-dev7 eller liknande under grundversion. Jag tror när det står...
Skulle inte tro att du kan byta ipnummer manuellt dock tror jag att du kanske inte alltid får samma ipnummer eftersom att säkert är de som har...
Skönt att det löste sig :)
Jag han aldrig läsa ditt problem så jag vet inte hur långt du har kommit eller vad ditt problem var så det blir lite svårt att ge nått bra svar...
Vet inte om det gör någon skillnad men du kan ju försöka flasha in en orginal fw, typ JE4 eller nått och sen flasha backupen borde väll kanske...
Testa LauncherPro, efter att ha använt Helix länge så tycker jag nog att LauncherPro är något bättre :)
Hoppas de får igång en fungerande version :)
Jag tror om du läser lite i den här posten så hittar du nog svaret. Det är antagligen dålig hårdvara eller kodad mjukvara....
Hur har du kunnat se det?
Du skriver in eller importerar dina kontakter till dit google konto och då ligger de på deras server så då kan du göra vad du lämna in eller...
Jag tror svenska och/eller engelska finns på telefonen man får gå in i inställningar - nationella inställningar & ... - Välj nationella...
Jag tycker jag har bra mottagning, men å andra sidan hade jag en W890i innan och det var bara problem med den, inte bara mottagningen.
Det går väll att ladda ner och installera en annan launcher om man inte är nöjd med orginalet? Tex LauncherPro eller Helix.
Det borde du kunna göra. Om du har uppdaterat genom NPS eller Kies eller köpt den med 2.1 så har du antagligen en av de senare firmwaresen och...
Det första man kan göra är ju alla fall att ladda ner en ny launcher i stället för Pantheon om i sig tydligen ska vara buggig och långsam. En...
Jag tror inte telefonen frågar om du vill importera kontakter från Google kontot. Utan om du lägger in ett konto på telefonen så kommer...
Själv tycker jag det är bäst att bara använde sina kontakter som man har på sitt Google konto. Gör man det så blir det nog inga problem. Det kan...
Ok, jag vet inte om det är så bra att importera kontakter från SIM. Det bästa är att importera dina kontakter till ditt Google konto för att sedan...
Japp :)
Jag tror det finns folk som har lyckats uppdatera med w7 men det är nog lättast med XP dock.
När jag skickar sms och vill välja vem jag ska skicka till så börjar jag skriva in namnet i "Till:" fältet och så får jag upp alternativ efter som...
Btw. Man hittar mycket i bara den engelska delen också så det är värt att kolla där. Tror att alla fall Stick trådarna är ungefär den samma i båda...
Ska du roota och lägga in SamdroidMod så spelar det egentligen ingen roll vilken version du startar med för den ersätter hela ändå. Men JE4 är...
Okej detta blev rätt mycket text så någon får gärna läsa igenom och se så att allt verkar stämma. För att roota Samsung Spica 1. Flasha in 2.1...
Hade du med nollan i slutet av proxy numren? Allså "030" och "090" inte "90" och "30", tror att det har gjort att det blivit problem för andra.
Vad är det för inställningar du använder? Jag har Tele2 och det funkar för mig. Jag har: Namn: Tele2 WAP + MMS APN: internet.tele2.se Proxy:...
JE4 är den senaste tror jag: http://www.multiupload.com/5KTM7V51TP Ladda ner och packa upp, starta ODIN välj rätt paket på rätt plats (det står i...
Då kanske du ska lämna in den eller reklamera telefonen. Kanske är det nått fel på skärmen.
Jag har haft det problemet ibland när jag använde speciellt Helix launcher och scrollade mellan skärmarna med vänsterhanden (är högerhänt). Har...
Om du har Android 2.1 så kan du roota med den här:...
Volym ner + kamera + on/off är download mode, recovery är ett annat läge som man får när man flashat in LeshaKs kernel och för att komma till den...
Har du rootat enligt första posten eller enligt den här länken?...
Har man rootat kan man flasha in SamdroidMod från Kitchen, där kan du välja exakt vilka applikationer du vill ha med från början....
Antingen så försöker du uppdatera telefonen med hjälp av NPS eller Kies, eller så kan du flasha den med hjälp av ODIN. Använder du ODIN så måste...