Separate names with a comma.
Försökte uppdatera via smartswitch. Fungerade inte det heller. När den ska börja tanka hem filen så kommer det upp ett meddelande på kinesiska...
Ge det 2 dygn och se vad som händer.
Jaha.. Den va ny.. [ATTACH]
[ATTACH] Fasen va störande.. Kan någon skapa ett till ämne om något så det slår över till 10 000 :P
Jag tycker det är 100% helt rätt. Framförallt lilla Sverige. Varför stödja utländska företag när det finns företag i Sverige som gör samma sak ?...
FRÅGA: Ni som har Exynos. Har ni gjort en fabriksåterställning efter uppgraderingen till Android 10 ? Om JA: Märkte ni någon skillnad på...
Det stämmer det. Man får be sina nära och kära att installera det. Jag rekommenderar WhatsApp. Fast att det är Facebook som äger det. Det...
Riktigt kul. 1/1000 av godkända nivåer :D Här åker SVT med i myndighetens ”strålmobil”
Det är självklart att det är bluff och båg. Men frågan är om det inte ökar "strålningen" emot huvudet ?!
@svenix @jajo vad tycker ni om detta ? [MEDIA] View: https://youtu.be/oNZ2S8lgZDI Blockerar man baksidan så går den på framsidan istället ?...
Någon som har koll på pfc fungerar i bankomaterna i Asien nu? Inte fungerat på två år nu så... :/ [ATTACH] [ATTACH]
Man får bara det för dom första 100 000:-
Bensin går på företaget Resor med. Cashback är jag ute efter.
Ja va tusan ska man ha nu då ? När komplettkortet åker i soptunnan pga borttagen bonus ?! :)
Blev en liten mc köpt idag på Rebilla kortet [ATTACH]
Vägrar! Skulle inte få tanken på Huawei!
Jag hade 2 komplett kort. Har plockat ut max på dom på mindre än ett år. 4000:- när bonusen tagit slut för jag har kommit upp i 100 000:- så har...
Lånar tråden lite. Någon som har testat dom nya kamerorna som Netonnet har börjat sälja ?! Verkar prisvärda. Startpaket med basstation och en...
Tummen upp för Rebilla. Betalade fakturan tidigt i morse, pengarna har redan kommit in på kortet! Fantastiskt. Alla andra brukar ta 2-4 bankdagar...
FRÅGA: Det här med att Rebilla begär ut massa uppgifter. Gäller det bara när man öppnar konto hos dom (sparkonto eller bättre ränta avbetalnings...
Underbart om det är sant :D
Förstår dig. Jag beställde mitt kort direkt när det lanserades. Jag fick det asap, dom ringde upp mig och ställde kontrollfrågor efter 15 minuter....
WOW Äntligen kom fakturan :D YEY!
Om man aktiverar "känsligare skärm" på en smartphone, drar den då mer ström ?! :)
Den ska komma på mail och även ligga under "dokument" i appen och på deras hemsida.
[ATTACH] [ATTACH]
Jag jämför mot originalskyddet som satt på när telefonen va ny. Och jag kan bara säga att känslan är helt fucking jävla fantastiskt. Helt otroligt...
Dom sade till mig den 10 att den kommer den 11...
Jo för visso.. Detta tycker jag är en bra recension. [MEDIA] View: https://youtu.be/A8MFlzT07SU
Jag är jäkligt skeptisk. Till alla tester. YouTube tester är jag väl lite mer för, framförallt när dom jämför produkter mot andra produkter. M3 &...
Ingen faktura idag heller... Suck...
[ATTACH] Nu svarade dom. Well får vänta några dagar till då. Riktigt bra support och snabb chatt med. Dom får tummen upp ifrån mig :)
[ATTACH] Pratar med dom nu. Ska se vad dom säger :)
Någon som har fått sin faktura ännu ?! Jag skaffade kortet samma dag som det lanserades. Har frågat dom i chatten, fick svaret att den kommer...
Jag hade valt att kontakta media och gör en anmälan till elsäkerhetsverket. Smälta plast bredvid sängen i sovrummet = goa kemikalier i luften då...
Google wifi om du har problem med täckning i dagsläget. Dom medföljande routerna suger stenhårt. Köper du en eftermarknadsrouter så kommer du få...
GRATTIS! Fasen va underbart för dig! Jag har 20 år kvar innan jag är där! Jösses va alla blev avundsjuka här i tråden :D
Varför vill du byta ? :o
Kalklampa låter farligt, då sitter det elektronik i som bedömer när den ska tändas - kan krångla :P
Automatiskt droppskydd är toppen. Det vill man ha. Det är 65+ folk som är uppvuxna utan och inte vill ha det :) Moccamaster med exakt...