Separate names with a comma.
Sådär ja ny BUILD ute och den är för våran S2:a hhehehehhe 10-20120815-EXPERIMENTAL-i9100-CODEWORKX...
Alltså jag e inte så kräsen vad gäller 3g och sånt. Kör me Comviq och de rent utsaggt suger på 3G. Surfar för det mesta hemma genom WIFI modemet....
De säger att den ska också vara mycket bra. Har dock inte laddat telefonen fullt än men så snart jag gjort det ska jag se om batteriet håller vad...
CODEWORKX gör fel när han blandar ROMS sådär när det står tydligt S2 längst upp. Jävligt dumt om någon inte kollar att det är 9300 och råkar flasha
Hej Ni som har värme problem med era telefoner rekomenderar jag denna fix / modem. Jag hade nästan 50 grader vid laddning och vid mycket...
jag gör så att jag går in i system/media och tar bort bootanimation.zip där och lägger in nya där den gamla låg. Sen måste du ha rätt permissions...
Satte in denna BOOTANIMATION jävlar va snygg den är istället för CM9...
Med vilket program undervoltar du?
Är det inte roligt att alla vi har samma telefon men så jävla många olika fel efter varje build uppdatering? Jag har aldrig haft något av det som...
Instalerade getril på min och den matchade ej så drog ner den som behövdes. Vad gör getril om man får fråga Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
tyvärr kan det bli så dock fick jag bra erfarenhet av EG. köpte en LG L7 vart ej nöjd seg och hackig gick och bytte till min SG2:a med bruten...
Det står så på alla BUILDS för han bryr sig inte om BOOTANIMATIONEN än. Den kan du byta till vad du vill tar knappt 2 min att göra.
CM10 här med skitbra. låser gps på 5 sek Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
det var mig de drev med hahahaah Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Har ni märkt något slags knäppande ljud vid omstart av telefonen? Jag fick det nu när jag la in CM10? Varje gång jag startar om telefonen så...
Nu har jag iaf rootat den igen tror jag kan rootat den me fel fil sist den jag ladda ner nu var inte lika Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Vilken rom hade du? Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Nen nej det gör den inte. Den är nu fulladdad fungerar ok med stock romen. Måste hänt något eller som ni säger ej stängt av den men den borde inte...
Hej Jag har ett litet problem. Jag köpte min SG2 för 2 veckor sen och körde JB custom rom den senaste CODEWORKX och det fungerade perfekt. Igår...
absolut därför gör jag samma sak provar lite nytt nu när man har en telefon med en massa custom roms ute. skoj. tack än en gång för att du tar dig...
tack du e bäst. låter cm10 vara lite i fred Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
hhahah okey. jag vill också byta lite. länka muin du kör. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
du kan inte köra vilka gapps som helst du måste ha dem som det står i beskrivningen. sen gör en wipe data and cache och dalvik prova sen igen...
triangeln får du bort med triangle away appen. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Använd inte Facebook appen så är batteritiden helt OK. Det är fortfarande beta så FB appen drar mycket batteri. Annars helt ok vet inte vad de...
JAg tycker den fungerar prima. det där med butter hit & dit inget som stör mig ett dugg. Tycker CM10 är mycket bättre än stock som följde med s2:an
Redan flashad igår hehe Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Klart du kan säkerhetskopiera. GOOGLE gör väl en backup av dina kontakter bar a synca igen med nya romen så får du tillbaka kontakterna.
OK ska prova
Eftersom Facebook appen sööööööög batteri på denna EXPERIMENTAL ROM så undrar jag om det finns något annan app som funkar bättre? Social app???
Märkte en lite bug. När man slår på WIFI så blir både WIFI och GSM styrkan signal bar blå men så fort man stänger av WIFI blir Nätverks GSM bar...
måste bara visa temat grymt skön med CM10 fungerar utan problem Heter Cribson Cobalt finns på market [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] Skickat från min...
det bästa med detta är att batteriet blivit bättre å bättre. Jag e på 16 tim nu och har 63% kvar av batteriet Skickat från min GT-I9100 via...
Jag visste inget om sånt heler utan rootade och flashade sen inga problem. det finns en app som kan se om din telefons build är rapporterad som...
Jävlar va nice. Ner med det direkt hahahahhah ;-)
min har nu 41% i Android OS va fn ska det vara så? Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
tack då vet jag Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
råkade flasha även kerneln hahah trodde det var romen lool. men de gör inget va? Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Mitt batteri har blivit riktigt bra sen jag slutade använda FACEBOOK appen på CM10 [IMG] Uploaded with ImageShack.us
AH okey Tack då följer jag den med