Separate names with a comma.
Ska sälja min Z3 compact. Den har varit inne på reparation så både display och baksida är sproilans. Vad är ett rimligt pris för den?
Köpte ett aktivitetsarmband. Gick hur smidigt som helst. Rekommenderas!
Sambon köpte en J5 för någon månad sedan. Om du ställer den mot H7 så förlorar den ganska hårt (enligt mig).
Eftersom det står hyfsat bra kamera så rekommenderar jag också Honor 7. Galet nöjd med telefonen annars. Mjukvaran, batteritiden och byggkvalitén...
Ah! Tack! Skickat med Honor 7
Tackar för tipsen! Dock för stor skärm Skickat från min PLK-L01 via Tapatalk
Tackar! Hade inte en tanke på Moto G3. Blir eventuellt en sådan :) Skickat från min PLK-L01 via Tapatalk
Hon vill inte ha en med glasbaksida (glömde nämnas), annars hade det varit ett givet val! Skickat från min PLK-L01 via Tapatalk
Iphone är inte aktuellt då hon nästlat in sig för hårt i googles ekosystem Skickat från min PLK-L01 via Tapatalk
Min sambos SGS III har börjat sjunga på sista versen. Tycker hon stått ut länge ändå med korrupt internminne och startknapp som fastnar till och...
Läckert! Skickat från min PLK-L01 via Tapatalk
@tojjetok Skickat från min PLK-L01 via Tapatalk
Sonylurarna är ju kända för sin batteritid, dom har ju en egen take på batterisparfunktion som fungerar VÄLDIGT bra (Stamina mode). Hade en Z3C...
Vill slå ett slag för Huawei honor 7. Om man står ut med deras kosmetiska ändringar i android. Väldigt mycket telefon för pengarna Skickat från...
Haha, ne det förstår jag ju :) sitter med en z3 compact just nu och tycker att kameran är bedrövlig! Vill gärna testa en telefon från "overseas"...
Kameran är inte så vass på den va?
Sök på LCD+Digitizer istället. Skickat från min D5803 via Tapatalk
Har inte heller några av dessa problem. Säger samma standardsvar som alltid. Factory reset ;) Skickat från min D5803 via Tapatalk
Snabb och smidig affär. Rekomenderas!
Har en Sony E4G som använts i en vecka. Hittar inte hörlurarna men telefon o laddare ingår. 500 + frakt? Den är låst till 3
Har du testat att koppla från SD-kortet och koppla på det igen?
Jag är nästan säker på att dom formaterar och uppdaterar mjukvaran på din telefon som standard. Så du kommer ändå få ladda hem och logga in i alla...
Har skickat PM!
Sure thang!
Tar devilcase för 100:-
Nope! Inget MM än [emoji24]
Till Ipad 2 får det gärna vara ett robust skal då den kastas fram och tillbaka mellan barnen. Till minin söker jag bara ett skal till baksidan då...
Låter som sliten hdmi-kabel. Kan vara hdmi-inputen på tv:n också. Har haft samma problem och i mitt fall så var det en sliten hdmi-port på tv:n
Har två polare som hade samma defekt på sina Z2. Ingen av dom fick ta det på garantin utan Sony hävdar att dom orsakat det själva. Min bild av...
Tyvärr så går det nog inte att komma runt utan root. Jag har inte fått det att funka med någon app (inte testat många). Om det nu är så pass...
Hepp, inte utan root
*#*#7378423#*#* service tests - pressure sensor
Nej, läget undantag finns endast till "Ljudlös". Visst har det blivit krångligt, föredrog det som det var innan:)
Om du sätter meddelanden eller samtal i undantag så innebär det att dom aviseringarna går igenom med ljud/avisering. Så allt annat är "tyst"...
Har ingen färdig guide och är alldeles för lat för att göra en. Men in och kika här forum.xda-developers.com/z3-compact/development Där finns all...
Eftersom cyanogenmod kör med egen kernel så kommer du behöva låsa upp bootloader, ta backup på DRM osv. Bara så du vet ;)
Håller med dig om det mesta, därför har jag gått tillbaka till KK :) Angående alla tabbar så är det en inställning du gör i chrome.
Inga problem här heller
Vet inte hur ligger till med sms, men i whatsapp kan du välja via inställningar att skärmen ska tändas
Helt övertygad att vi får M