Separate names with a comma.
Det har varit med olika, ingen direkt relation där. Verkar vara trögare om telefonen vilat länge. Jag försökte filma fenomenet, men iMovie suger...
Det är inte helt konsekvent, ett par samtal kan dyka upp nästan direkt medans andra tar uppåt tre-fyra sekunder. Under tiden ser jag skärmlåset...
Efter två dagar med JM5 måste jag säga att den fungerar rätt bra. Det enda som verkligen, verkligen, verkligen stör mig och är snudd på...
Den blå kvadraten med Facebook-f blir av Galaxyn:s integrerade Facebook-sync. Facebook-appens egen sync blir de gröna kvadraterna, iaf för mig....
Tack, å tack! Då blir det att testa.
Vad jag kan se har ingen av "testarna" kommenterat om det finns svenskt språkstöd för tangentbordet i denna? :)
Beställde i måndags 2/8 strax före lunch, den levererades idag.
Jag håller med där. Tjejen har en X10 Mini som hon inte startat om på.. Ja, uppåt tre veckor i alla fall. Den fungerar precis lika bra nu, verkar...
Exakt vilket nummer är det ni kör hos Schenker för att se paketet i Sverige? Jag tycker jag testat alla jag kan hitta, både på Schenker.se och...
Jag borde få min i slutet av veckan.. Tänker ge Samsung september ut eller så för att reda upp de problem som finns, annars blir det att testa nya...
En fråga till er som redan fått era.. hur lång tid efter beställning tog det innan det.. hända något? Jag beställde igår före lunch, har...
Köpte en med nu, testa lite. Är jag inte nöjd verkar man ju kunna få ungefär nypriset tillbaka här i Sverige. 4393,50 :- blev det med dagens...
Är eventuellt sugen på en Samsung Galaxy S att testa lite med. Finns i Stockholm, träffas gärna "in person". Tjoa om någon snabbtröttnat och är...
Ja, det tycker jag absolut. Jag hade en Desire innan som jag sålde då det eventuellt vankas firmatelefon framöver, och att gå från Desire-2.1 till...
När jag äntligen fått ordning på ROM:andet testade jag denna. Vilken succé, blev som en helt ny telefon! :)
Tänkte bara säga att den här metoden funkar utmärkt.. https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=15843 ÄNTLIGEN blir jag av med siraps-stock-2.1! :D
Ett av de bästa inlägg jag har läst på länge. Bara tummar upp.
Yes, har koll på RUU och update.zip! Hittade "färdiga" update.zip:ar med stock-firmware hos Modaco, de verkar dock ha fel signatur som sagt....
Hej igen! Har testat lite mer nu, bland annat genom att köra officiella som update.zip och dra in med "stock-recovery". Det blir dock...
Tjena! Köpte en begagnad Hero av en kille här på forumet att köra som temp-telefon under hösten. Fick den med EzHero förinstallerat, men tänkte...
Fotade mer förr, kör lite nu med när något händer. Hade innan en Pentax K10D med ett par ton optik och utrustning, tröttnade dock helt och köpte...
Jag kan vara intressead. Söker en temporär telefon för hösten..
Intresserad, puttar iväg ett PM.
Hämtat tjejens med.. Sjukt vad liten den är! :D Köpte från Dustin (Black-varianten), två olika skal följde med. Det ena sitter på (svarta) och...
Här finns en tråd för N1, samma gäller Desire: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=6445 Har även lagt upp en hel hög exempelklipp med...
Samma problem finns på N1, det verkar vara något fundamentalt Android-krångel.
Jag har galen batteritid, tokigt nöjd. Med min N1 hade jag runt 50% på kvällen efter en dags normallek, med Desire hade jag whooping 70% kvar när...
Noterat det också, med fingret är det inga problem.
Det är ett fodral bara, ja. Skillnaden är att det kostar typ 20 kronor inklusive frakt jämfört med 100+ för de flesta varianter i svenska...
barspin, det där kan du bli miljonär på.. :) Jag är också superintresserad! Förövrigt beställde jag just en hög.....
Det är ett problem för mig, vettu.. ;) Nej, men vi konstaterar att vi inte är överrens och låter det bero! Jag ska testa Desire, går det bra är...
Okej, peaceoffering! Jag överreagerade givetvis som man alltid gör, men huvudsaken i det jag skrev kvarstår: Det är för mycket fanbois här som...
Jag ber om ursäkt att jag frågade om lite tips! :) Jag har försökt förklara mitt problem men blir tamejtusan nästan idiotförklarad! Ni verkar...
Alltså, det är klart det finns massa metoder för att gå runt problemet! Saken är ju dock den att när jag tar upp telefonen ur fickan/från bordet...
Jovisst, men nu handlar det inte om det. Jag vet att själva "touchytan" sitter lite över ikonen, problemet är dock att trycket inte registreras...
Jag blir inte bättre på det, helt enkelt för att fingrarna är för korta som sagt. :P Tänk er att ni håller telefonen i höger hand och ska trycka...
esseven: Om du läser ordentligt ser du att jag mycket väl vet det, dock har väl inget fått igång FM-mottagaren ännu vad jag vet? Saknas...
Tjena! Har en N1 som jag i det stora hela är nöjd med.. Många av de brister som finns är i själva Android snarare än telefonen vilket gör att...
Svar på tal, då vet vi garanterat vad som gäller iaf. Fint jobbat!
Tycker faktiskt Google är rätt sega med OTA, hade helt klart förväntat mig mer. Kom ju bland annat en ny radio rätt tätt inpå stora uppdateringen...