Separate names with a comma.
Dom kör en andra runda med invites idag eller imorgon enligt denna tråd. Check it out! http://www.fring.com/forums/showthread.php?t=8336&page=14
Invite Jag vill gärna ha en invite jag med! ;)
Hade samma problem, fungerade efter en omstart... testa om du inte redan har fixat det.
Visst är man en smurf! ;) Det fungerade för mig med EduRoam och med Nomad senare... verkar lite buggigt. Kan vara HTC's browser kanske? Ska testa...
Hehe, ännu bättre egentligen! Det är vista drivrutiner. I princip samma sak som win7 då win7 och vista nästan har samma versionsnummer. Hittade en...
Sedan finns det ju vissa, exempelvis jag, som använder mobilen som modem och gör av med massa mb varje dag... 100mb på sedan jag installerad...
Har testat idag och fann att inloggningssidan blev helt vit... frustrerande. Testar det som du postade om en liten stund, kommer med uppdatering...
Skulle vara bra om du postade deras svar här! Har inte hunnit testa att ansluta Hero'n till WLAN'et på Chalmers. Testar imorgon så får vi se om...
Vilket OS kör du? Jag hade nämligen problem med tethering från början. Sökte runt lite på internet och fann att det ofta är drivrutinerna som...
Hmm... det får nog bli en jabra 3030. Hur har batteritiden varit?
Hyggligt! Finns det någon info om batteritid för heron med bluetooth på 4-5 timmar om dagen?
Jag har tittat på det headsetet tidigare. Fungerar all musikfunktioner med mera som det ska?
Tack för alla svar. Hur ligger det till med batteritid, ni som använder Bluetooth?
Har upplevt detta också, men oftast så fungerar det med en refresh. Funkar inte det så brukar det fungera med ett gå in på sidan från en annan...
Tjenare! Jag undrar hur det ligger till med headset till hjälten? Är det någon som vet något "media-headset" som fungerar? Jag menar ett headset...