Separate names with a comma.
Bra tips! Tack :) Den har mikrofon :)
Med risk för att låta hemsk (Ritplatte-incidenten), men kan man inte valutor när man säljer på en internationell plattform och tar jobb som...
Hemleverans, om du inte aktivt gjort val att det ska levereras direkt till ombud.
@bernard håller med de andra, tillåt allt till en början :)
Tipset skickade Menno igår... Men du kan hämta en burk i Örebro när du har vägarna förbi. [emoji4]
Nej, inte ett ljud från säljaren! Jaha, så du får burkar å pengarna tillbaka? Då gjorde du en bättre deal än mig! [emoji58][emoji6]
4 st tryckluftsburkar 400 ml å 5,19 kr styck påväg. En tjuga med fri frakt, helt okej deal :)
Haha [emoji23] ja, verkligen. Vi är giriga, men vi är inte dumma!
Jag älskar Swedroid, vi är så härligt giriga [emoji120][emoji6]
@Menno Tack för tipset med tryckluft på burk! :)
Jag är på att göra anmälan. Hur går vi tillväga för att det ska bli så effektivt som möjligt?
Skickar här! [ATTACH]
@jnsson Status ändrades precis till leverans idag. För en timme sen var det på måndag. Nu blir det leverans idag som Amazon lovade :)
Kul att det går så bra! En fråga, om det är molnigt en dag, kan solcellerna ändå producera något? Jag tänker att med den anläggningen du har...
Står 4 dagar för mig också även fast de ska levereras imorgon!
Fick ett sms från amazon att paket är tillgängligt för uthämtning hos mitt ombud. Trots att det precis registrerats i Danmark. Verkar inte helt...
Precis samma sak för mig. Har ett som det står att det fraktas från ett lager i Tyskland, och det som skickades idag och ska komma imorgon har...
Dom delade upp min beställning. 2 st AAA-batterier skickas i en beställning, och Amazon säger leverans måndag. [IMG]
Kan du skicka nå konkret tips?
Skulle vara spännande å se lagret utifrån om det är mycket aktivitet med lastbilar osv just denna dag :)
La en testbeställning på lite uppladdningsbara batterier och en switch till bakluckan på bilen som pajat. (har köpt den från Amazon Tyskland...
Alltså när man söker på olämpliga ord så är översättningarna så himla roliga. [emoji23]
Vad är det för bolag dom skickar med?
Kanon att du bekräftar detta! De vill verkligen inte att sanningen ska komma ut. De kunde inte ta diskussionen här längre, men läser säkerligen....
Inlägget med en omdömeslämnare som skrev att de lovades pengar mot bra omdöme är borta på Trustpilot! Katshing som raderar?
Men även fast rätt sim-kortsnummer står i Mitt Vimla kanske inte det är aktiverat. Jag skulle ändå säkerställa med supporten :)
@fremar Be henne skriva upp siffrorna på det nya SIM-kortet, och fråga sedan supporten om rätt kort är aktiverat. Hjälpte mig en gång!
@JonteB Bra att du delar! Fick du något svar på vad den genomsnittliga användaren använder?
Som du säger, Chilli är inte jättetydliga med fri surf heller. Men där begränsar dom det till 999 GB per kalendermånad, som dom skriver i sina...
En omdömeslämnare skriver så här: "Lovades att få halva priset en månad om jag lämnade ett gott omdöme här men länken fick jag aldrig."...
Låter som för dom flesta då. Fritt är inte fritt hos Katshing. En taskig affärsmodell de har och gömmer sig bakom skumma villkor och policys....
Jag fick aldrig svar på mina frågor när jag ville bli kund. Bummer. Kanske lika bra. [emoji2960]
Ja, det vore hemskt. Jag använder ju också 2FV och det fungerar med alla tjänster hittills. Men jag vet att det var fel med vissa tjänster. Men...
Ja, men eftersom det aldrig skulle komma tillbaka så känns det lite som att vinna på lotto. [emoji4] nevertheless, trevlig överraskning [emoji2960]
Jag får också leveransrapport! Har inte fått på 2 år, så himla skönt!
Någon som har koll när svenska Amazon ska öppna?
@teamkatshing Okej, jag vill ingå ett avtal med er, men INNAN så frågar jag nu er som leverantör! Hej Katshing! Jag läste att ni hade fri surf....
@Viking69 Var det Bisnode eller UC de tog?
@teamkatshing Antar att vi i tråden aldrig kommer få reda på eventuell pott. Huvudsaken är att ni inte blir långvariga på marknaden med alla...
@teamkatshing Varför undviker ni frågor? 1. Vart ligger gränsen för antal GB? 2. Varför har ni en hemlig surfpott när ni skriver i era...