Separate names with a comma.
Var det för spricka i plasten?
Någon som har fått uppdateringen?
Problemet är väll, att när den kommer tillbaka från Anovo, så vet man inte vilket skick telefonen är i.... :-(
Man hör en trudelutt i HF:en
Jag menar, att jag har testat programmet, å de funkar kass
Har testat det... Fungerar kass
Handcent SMS har detta... Klicka här
Är det likadant i alla appar där man kan anväda tangent-bordet eller enbart i SMS app?
Köp detta; SonyEricsson MW600, där kan du koppla in vilka hörlurar som helt med 3.5mm stereoplugg... Sony Ericsson mw600 trådlöst stereoheadset...
Verkar till att vara något med mjukvara.... Gör en total återställning av luren, se om det hjälper.
Kan inte mer än instämma.... Min fungerar så när inpå perfekt man kan komma med Android. Ja... Givetvis finns där buggar i Android, det är bara...
Midnight blue
Local offset +18.359 sec
Samma för min del efter jag tagit bort hop-parning och parat ihop igen
Njaaaaaööääää...... Misstänker att jag hade kunnat uttrycka mig bättre.... Men skall ärligt erkänna att efter att ha läst inlägg efter inlägg med...
Känns som det är mer bitterhet och okunskap än missnöjdhet. Sen att ovanpå detta bli tillrättavisad, så har nog fått bägaren runnit över helt....
Jag har heller ingen ringsignal i HF:en
Yeeyy... Ännu en person som tror att han är expert..... Varför inte sätta dig ner och läsa på lite om KKL.... Finns en jättefin sökfunktion på...
Woooww.... Då är kommer det klassiska ordspråket in..... När IQ-nivån sjunker till Valnöt, så tar våldet vid..... Väldigt moget......
WOOOWWWW.... Den reste tillbaka i tiden till och med..!!! :D
Denna funkar klockrent; www.appbrain.com/app/1-tap-clean-cache/tw.nicky.CleanCache
Eller de som bor i Skåne, kan droppa av telefonen hos Delta-service, FD CR-service ;-)
Vet någon vilka Telenor använder sig av? Fall det är Anovo eller någon annan verkstad?
Fungerar detta även på 2.3.3?
Klart som fan...!! Efter man har ringt upp en iFån med sin kära Android.... Då måste du ge telefonen extra mycket kärlek... Det är en väldigt...
Har jag haft; en kund köpte en laptop, fungerade ej efter ett par dagar.... Inget liv alls. Bad kund koppla ur batteri och laddare. Fråga;...
Felsökning 1-0-1 Också får vi som jobbar på teknisk support skit för när man ställer den klassiska frågan; Har du testat starta om dator /...
Så var vi off topic igen..................
Ingen bild än?
Då har du sista anhalten kvar då.... Service
NetOnNet brukar aldrig vara omöjliga att tala med, bara man gör det på ett vettigt sätt......
Service
Varför inte skicka in den till service istället?
Hur vet du detta om du inte har haft den på service än?
Min telefon idlar, ligger sidan om datorn här, skärmen släckt.... Går direkt ner i deep sleep.... Hur bra som helst
Tack... Vad skall den ligga på ca när man har den ex. som i fickan?
Finns där inget annat sätt att kolla det?
Den kommer inte över OTA... Kolla i PC Comp. eller via SEUS
Det var ny info för mig