Separate names with a comma.
Seneca - Om livets korthet " Livet skall löpa den väg, det börjat gå, och det skall varken vända om eller hejda sitt kors; det skall icke göra...
Vad som är bra? Det är väldigt roligt. Och hyfsat stiligt.
De har börjat klaga.
Final fantasy 3
Hallå Nån gång om dan eller två ger telefon ifrån sig ett di-ding. Låser upp apparaten för att se efter men inget har tillsynes hänt. Någon som...
Glöm inte Kissie. Kasta lite skit på andra teknikbloggar så där blir en dialog.
Jobs och nu Cookes inställning var och är vedervärdig. Sälja stämma exploatera skryta. Det är vad som gäller. Och inemellan tillverka utmärkta...
För ett år sen trodde jag nokia skulle buklanda illa inom något år eller två. Nu är jag mer tveksam, för att inte säja positiv. Lumia verkar vara...
Surprise
Spådomar om att apple maps kommer klå google maps är tämligen tagna ur luften. Vad grundar man det på? Att allt apple släpper "är så snyggt"? Att...
Eller hur. Varje release är som ett möte för religiöst väckta.
Tänker också på LG. Lite trött på samsung.
Faktiskt roligt. Och dom driver med kunderna. Apple säljer ju bara en produkt. Förvisso piskar dom upp stämningen men känslorna är kundernas.
"Oh its way better"
There are no free lunches
Är nog ofta som du säjer. För flera år sen jobba brorsan hos tph. Där fick dom massa fina grejer av nokia om dom sålde tillräckligt av deras...
Nää. De prisar armageddon. Skoja bara, intouchables snackar man om.
Noo! Stay away from the dark side.
Teknisk ingenjör? Kors i taket. Själv är jag oteknisk sådan :-)
Funkar inte att synka eller lyssna? Aldrig synkat över 3g. Du har senaste spotifyupdate? Läste loggen och där hävda dom att den skulle innebära...
Upplevt detsamma till och från. Har då tänkt jaja, glömt saken för stunden och plötsligt funkar det igen. Jag skulle prova att följande i valfri...
Collateral 7/10 Enda filmen där Cruise faktiskt är bra. Before sunset 9/10 "i was fine 'til i read your fucking book"
Beroende kan man enligt artikeln knappast tala om. Google har köpt en tjänst. Nu verkar det som att dom inte längre köper den. Det är vad som står...
Upplevde liknande syndrom med min Ray mot en speciell router medan s2 funka fint. Har sällan annars problem med wifi så jag slog av strömmen till...
Bild?
Teorin jag har är densamma som flera andra haft om s2. Nämligen att det är fysiskt strul med kontakten. Själv har jag sett sonen dregla och bita i...
Trist telefon. Inga nyheter vörd namnet. Jag är sugen på att prova lumia 820. Nån som vet vad den har för ppi?
Inte enig. Klart man skall ta ansvar. Men det måste man i högsta grad göra också på blocket. Här handlar det om att hålla ordning i leden. Seriöst...
Direktörn säger att dom ska sätta upp kameror. Inte kul att bli övervakad på jobbet. Var mans rätt att kunna dra en tralla utan att chefen kollar...
Så även en Louis Vuitton-väska.
Haha. Here we go...
All clear. Undra bara.
Är du så desperat att bli kvitt det? No offense.
Tror fan den är kvar. Dessvärre även du.
Nu är denna användare "rapporterad" för andra gången på två dagar. Någon mod / admin som kan få tummen ur bajan och spärra denna person under...
Jag hade också gått för Asus UX32VD. Bra generell prestanda och därtill dedikerat grafikkort. Valde mellan den och att bygga en desktop. Blev...
Psychochef har dock rätt. Första antalet träffar är högst relevanta appar. Luras på att slå till på nummer ett. Bra tips.
Inte svårare än något annat om man lägger ned tid på det. Lägger man inte ner tid på det kan man glömmat.
Land of opportunities. Eller opportunister.
Jag tyckte likadant. Tills jag såg hur glada mina klasskamrater var och hur mkt dom hade att skratta och tala om. Då var jag med på resten men...