Separate names with a comma.
Ändrat telefonne till svenska (vill ha engelska), vilket löste android tangentbordet. Men hårdvaran är fortfarande engelsk.
Svenska på telefonen eller svenska vart då?
Funkar inte för mig, det står att jag SE-FI i programmet, samt i det manuella också. Men det utfällbara tangentbordet vägrar göra åäö.. förslag?
Hm.. Men jag köpte telefonne via telefonkontakt, inte i butik. Det är dock samma sak? Jag säger att jag vill ha en NY och ser vad som händer?
Okej. Har jag rätt att kräva en ny NU eller måste jag vänta på att dom byter ut tangentbord och tror det kommer fixa det i 1,5vecka igen? Detta...
Jag ska lämna in den på lagning för tredje gången då imorgon. Har jag rätt att ta ut en NY telefon istället? Eller kan jag avsäga mig hela...
Ja okej, fick tillbaka telefonen idag och efter försök att installera custom rom så började den bråka. Den klickar på vad den vill fortfarande....
Fick nu tillbaka min telefon efter den andra lagningen och kan inte lyckas installera xrecovery. Det startar helt enkelt inte. Jag har manuellt...
Hej! Har nu lämnat in den på min andra lagning! Ska bli kul att få tillbaka den och pröva igen! Tack till alla ni som övertygat mig om att det...
Ja! Det finurliga är ju att det funkade bra till en början både före och efter reperationen. Jag var helt frälst utav CM! Jag gjorde en...
Hej Chompiz! Som jag skrev i min första post så försvinner inte problemet utav det, jag blev nämligen tvungen att lämna in den på lagning och få...
Skönt att höra att man inte är själv! Det är helt vansinnigt jobbigt, det har kommit till den delen då jag inte vill använda min mobil alls....
Hej! Den är nog inte trasig på det viset som ni först tänker. Det är nämligen så att jag skaffade mobilen för några månader sedan nu, hade den...