Separate names with a comma.
Jaha så smidigt då. Kan du se ditt eget nummer om du går in på inställningar/om telefon/status/mitt telefonnummer ?
Åh tack! Men det fungerade tyvär inte. Fick felmeddelande "Appen är inte kompatibel med andra appar som använder samma delade användar-ID" Det...
Hur gjorde du då? Aha! Nu trilla poletten ner :) så det är därför det står telefonnummer okänt när jag går in och kollar under...
Men om jag skapar en kontakt på sim-kortet kan jag inte lägga in någon bild :ehm:
Men ååå vad irriterande. Tro varför det inte fungerar på min. Om du går in på inställningar/om telefon/status syns ditt telefonnummer där då? För...
Jo iof, men jag vill få det att funka i standardappen.
Du menar alltså kontakter? Eller är det någon speciell app för konakter du menar? Det du beskriver annars det är exact så jag har gjort. Men jag...
Ingen alls som har nåt tips? Läste lite att det kanske kunde bero på att telefonen inte känner igen mitt nummer. Går jag in på mina...
Nu har jag hållt på jävlats som fan men jag får inte till det. Jag vill att det ska synas även en bild på mig i ikonerna i mina sms trådar. Jag...