Separate names with a comma.
Roligt att kunna hjälpa till. :)
LG G2 har ingen minneskortplats. Beffe, det är rätt länk till android sdk. Vad gäller ADB-drivrutinen, så kan du välja "rätt" drivrutin...
Under gester i Nova, välj som sagt "Dubbel knackning" > "Genvägar" > "Aktiviteter" > bläddra ned till "Turn off the screen" > "Locker activity"....
Ja, det kan du. Förmodar att du har USB-drivrutinerna installerade. Starta telefonen i recoveryläge, kör en Factory Reset. Välj sedan "Advanced"...
Vill man kunna knacka var som helst på hemskärmen kan man installera appen "Turn off the screen" och ställa in dubbelknacksgesten i Nova till...
Var med om samma sak, fast på NetOnNet. Mejlade och frågade, och fick reda på att telefonen var slut i lager, men att de skulle skicka den så...
Blev ett uppbyte från SGS4 till LGG2 idag. Ska bli intressant. Köpte en O2X till en sambo en gång, och det.. var också en intressant upplevelse....
Numera är ju CM11 officiell för Galaxy S4. Bra skit.
Kör numera portningen av CM11. Fungerar utmärkt.
Det är vid en sådan jämförelse som man, svart på vitt, inser hur bloatad TouchWiz är. CyanogenMod ligger på under 200 MB.
Förlåt, men är inte rubriken väldigt rolig?
Slå in koden ovan för att få upp servicemenyn. Där kan du ställa in LTE, och då kopplar telefonen upp "rätt". Det tråkiga är att den nollställer...
De mindre ROM-makarna använder festliga superlativ, när de vill locka folk att använda deras hemmakok. "INSANE BATTERY LIFE" - Vill man verkligen...
Mmm... yeah... gonna caress that 4.3... lay it down and make sweet love to it... Läckor, som av många bedöms vara skarp eller mycket nära...
Ja, jag bytte till KT för att se om den rådde bot på ljudproblemen som jag beskrev i CM-tråden. Nu gjorde den inte det, men kärnan fungerar...
KT-kerneln fungerar utmärkt till CM. Välj AOSP-versionen.
Som sagt, streaming-appar som Spotify och SR fungerar utmärkt. Verkar mycket mystiskt.
Ingen mer än jag som stöter på irriterande hack och skrän i musiken efter någon eller några låtars spelande? Rätt som det är så flyger det mitt...
Japp, min förhoppning var också att det var något tillfälligt, men samma problem uppstod efter uppdateringen. Verkligen synd, med tanke på att...
Precis. Frågan är ju om de bryr sig om flash-countern om de byter ut skärmen (vilket ju sannolikt är vad som behövs). Så länge det är Stock ROM så...
TWRP lyckas på något obehagligt vis förstöra systempartitionen i CyanogenMod. Vid uppdatering så misslyckas installationen och telefonen kommer...
Kommer du åt den med Odin, så kan du flasha en stock-image, om du vill vara på den säkra sidan.
En brasklapp för Philz och TWRP, många har problem med dem (inklusive jag själv), särskilt i kombination med CyanogenMod. Tänker du köra GE så är...
Flertalet "custom ROMs" erbjuder en mängd inställnings- och valmöjligheter utöver de som finns i Samsung stock. För flest saker att pilla på torde...
Du måste aktivera utvecklingsalternativ, om det inte redan är gjort. Gå in i "Om telefonen" och dutta järnet på "version", så dyker inställningen...
Helt säkert har Samsungkameran en massa dependencies från resten av TW.
Grova problem här med, med koppling bil <> telefon. Verkar som att Nexus 4 inte lirar väl med alla bilars BT-system. Samsung funkar klockrent.
Slår jag av blåtanden på telefonen så meddelar bilen efter en stund att anslutningen har brutits. Då kommer ljudet, som vanligt, ur hörluren på...
Lexus GS300, -05.
Har ett svårlöst problem med att koppla ihop min Nexus 4 med bilens blåtandshandsfree. Sambons Samsung Galaxy S2 går klockrent, så gjorde även min...
Helt klart vanilj.
Personligen kör jag nu CM 10.1 nightlies med francokärna. Utmärkt flyt och batteritid.
Det är väl till och med så att Franco GÖR kärnan till PA - en modifierad form av hans vanliga, erkänt duktiga kärna.
Håller med. Med större skärmar och FullHD-upplösning blir det många, många pixlar att skyffla runt. Räkna in snäppet kraftigare hårdvara att driva...
Det beror alldeles på vad du vill göra. AOSP fungerar alldeles utmärkt på Nexus 4. Personligen älskar jag att ändra allt in i minsta beståndsdel,...
exFAT är framtaget av Microsoft och kräver proprietära drivrutiner för att fungera. För vår del innebär det i regel att eftersom SDXC-kort...
Verkar som att den fixen är inkorporerad i CM nu. Folk på XDA meddelar att BT audio funkar i senaste nightly av CM 10.1. Sweet. :)
Efter att ha testkört CM10.1 så är jag mäkta imponerad av det mesta. Tyvärr är det för många bitar som ännu inte har lösts. BT-headset fungerar...
Hade samma problem. Samsung skickade mig vidare till ÅF, som i sin tur lade en beställning på en ny penna hos Samsung, som slutligen skickade den...
WanamLite.