Separate names with a comma.
Every Android Easter egg and how to find it :)
Nähä, Dell datorn startar inte överhuvudtaget utan batteri
Hittade en Dell XPS dator i återvinningsrummet för BRF:en. Batteriets hälsa var inte så bra enligt Dells Diagnostik [ATTACH] Öppnade upp datorn...
Jag tror att du behöver använda en telefon betydligt längre än 5-7 år innan du skrivit sönder en telefon. Jag har aldrig skrivit sönder en...
Jag kommer inte märka av en skillnad på UFS 4.1 och UFS 3.1. Iallafall inte så mycket så det skulle motivera 1-2k mer i pengar
Personligen bryr jag mig inte om RAM när det är över 8 GB och jag skulle inte ta en 16GB över 12 GB RAM bara för att få mer RAM (för mig räcker...
Dags att installera ännu en smart strömbrytare för taklampor
Nej! Jag har bara beskrivit exakt så som BankID själva säger: "För att förhindra bedrägerier kommer BankID bara kunna användas tillsammans med...
Vad för problem har du fått?
Nej. Du har avinstallerat appen Nej
Den senaste tiden har vi uppmärksammat att många inte följer regeln om att en vara INTE får annonseras utanför Swedroid under tiden varan...
Haha, jag trodde Ikeas cafe skulle ha semlor, men inte inte nu iallafall. Kanske inte börjat än
Jag chattade med Google om detta program tidigare i veckan och de sa att koden är giltig till den 8 januari 2026. Eller han sa 1 år från starten...
Åkte hit med morsan för att kolla på soffa [ATTACH] Och morsan föreslår lite fika först [ATTACH]
Här har du lösningen Läs mer om blockerade inställningar - Android Hjälp
Det går tyvärr inte alls att uppgradera en iPad om inte Apple tillåter/ger uppdatering. Jailbreak ger mer möjlighet att i stallets tillägg eller...
Kan inte hitta ett paket i PostNord appen med rek så är osäker. Men jag är rätt säker på att jag gjort det
Du måste slå på att den får aktivera det där. Det gör genom att gå till Inställningar -> Appar -> Alla appar leta upp den app du får denna ruta...
Håller inte med. Men du får ha din åsikt
Det enda som blev sämre med åren på min förra telefon som jag hade i 5 år var batteritiden. Annars fungerade den helt ok
Aha, ok. Där är Samsung bättre vad jag vet
Hur menar du? Det är väl samma uppdateringspolicy (alltså antal år) på hela S serien när modellen för året lanseras?
Samma förra året. Åt inte du typ 90 semlor under semelperioden förra året? :P
I o med att du har installerat uppdateringen, samt bytt batteri har du gjort det som Google vill att man ska göra, och samma sak som det Google...
Det finns en Comviq Mystery box tråd, där kan man se vad de kostat de föregående år(en)
Den automatiska ota installationen slås på efter en omstart. Men hade du installerat uppdateringen som kommer denna vecka?
Så länge du hämtar appen från Play Store klagar inte Bank-ID. Bara om man installerar appar utanför Play Store som den klagar om man använder...
De måste nog ha begärt personlig utlämning. Jag har fått rek och använt bank id
Detta finns i vissa länder, ej i EU. Troligtvis för att i vissa EU länder (så som Tyskland) så måste man meddela alla i samtalet som att man...
Har jag inte gjort på många år. Jag använder bank-id istället
Btw, hur ser det ut på den sidan jag visade i första inlägget på en telefon som inte är påverkad? Man får inga val alls? Finns det möjlighet att...
Ah, hmm.. kanske det. Åren går så fort nu. Tänkte att inte alla operatörer körde med hastighetsbegränsning under hela 2024, men det kanske är så ändå
Dels det, men jag tänker också på att nästan alla operatörer har infört mer hastighetsbegränsningar än att belastningen är problemet.
Oj, ja det känns märkligt. För min morsan telefon är köpt maj/juni 2021 och verkar iallafall vara påverkad om man ser till mitt första inlägg....
Intressant! När köptes den? Vad jag läst måste du stänga av det där i dev options varje gång du startar om telefonen
Ok, vi får se vad som händer på morsan telefon. Än så länge har hon inte märkt av något. När är din telefon köpt? Allmän fråga till folk här som...
Vad jag läst så verkar det som om den inställningen är på efter en omstart, så i så fall måste man stänga av den igen efter varje omstart. Har du...
Bara till uppdateringar. Går inte att gå tillbaka utan att nollställa telefonen
I o med att ingen svarat så verkar det som om ingen vet här på forumet iallafall
Du kan själv göra backup i WhatsApp appen närsomhelst. Du behöver inte vänta på att den gör backup