Separate names with a comma.
Hur gick det med telefonen?
P20 PRO. Ursäkta för ett stökigt hem Första bilden med AI på. Den andra bilden med nattläge, måste säga att den andra bilden visar ljus i rummet...
Ett till exempel på zoom. 1x, 3x, 5x. Master AI på. P20 PRO.
Ja då blir det en bra deal.
295kr per månad i 24 månader för 10 gb abonnemanget ser jag.
+1 på den!
Skippar det då, inte viktigt =)
Grymt plun. Tror det går att fixa en .zip-fil av GSD.apk och flasha den i recovery, men det har jag aldrig gjort. Får undersöka saken.
Tack Plun. C:\Fastboot>adb push GSD.apk /system/app error: device not found USB-felsökning är påslagen. Något annat jag måste göra före jag...
Fråga: är HTC Function Test borta i version 3.2? Slå in i dailern: *#*#3424#*#*.
Körde ett nytt test. Stängde av allt synkning och alla bakgrundsappar (än fast det verkar göras av batteritestet och när man slår på flygläget)...
100->79=21% sänkning. Inte helt nöjd. Kör ändå med en rom där Nvcpl-fixen är gjort.. Hur är det med synkning och bakgrund appar? Stängs det av...
En fundering, byter den ljusstyrka på skärmen innan testet? Edit: ja..:o Ser att det står "Backlight level: Maximum".
Pinsamt för mig :o Stort tack för hjälpen Uffe!
Dolphin Browser HD funkar, men ej i helskärm. Har en teori att det beror på "de 3 prickarna"/menyknappen i nederkant av skärmen. Någon med root...
Funkar Svtplay.se för er? Adobe Flash 11.1 är installerat. Webbläsare jag testat: - Chrome beta [FUNKAR EJ] - Webbläsaren som följer med,...
Svarar på min egen fråga. Runt 3h har dom flesta sagt i XDAs forum.
Hur lång tid tog det för er tills den blev fulladdad?
Grattis! Tar dig med en minut =) 3 apr kl 18:48 Alvesta, Försändelsen är inlämnad.
X Min skickad från halebop oxå :-)
Halebop chat:
Grymt mycket snack om TPH här.. håll diskussionen om HOX. Pretty plz ;)
Tack för invite!
Bakrund: Har en rootad HTC Desire med Leedroid Rom med A2DS+. Har backup på app/spel med Titanium backup, 96st app/spel. Uppdaterade till...
Fördelen med tethering är att du kan dela ut 3g till 8 olika användare, med usb kan du endast dela ut den till 1 användare. Kostar tether...
Köpte den här http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260577187359&ssPageName=STRK:MEWNX:IT 1A
Upplever samma sak, blir bättre om ej har ljudet på högsta möjliga.
Samma här, otroligt nöjd med den. Men nu får den nog ärvas av mig fru.