Separate names with a comma.
Första bump :)
Låter som att det bör räcka med i5 och 4GB. :) Börjar själv att bli intresserad av uppgradera min iPad Air 2 med en Surface Pro 4, frågan är bara...
Okej, lycka till! :)
Ett tips, lägg ut den på Blocket. Fick 5500:- för min 6 Plus 16gb efter endast en dag. :) Sorry för OT..
:D
Håller med dig där! Tycker 6S hemknapp kommer med ett mjukare och stabilare tryck än iPhone 6. Tänkte på om det bara var något jag fick för mig...
Vad behöver du mer än 16gb till? Bara nyfiken :) Har själv inte överdrivet många appar som jag tankar ned, har klarat mig med 16gb på tidigare...
Nu är även jag ägare till en iPhone 6S :D Blev endast en 16gb, men tror jag klarar mig med det. :)
Hej! :) Har nu efter ett par veckors användning av min Oneplus Two beslutat att återvända till iPhone ännu en gång.. :P Är inte missnöjd med OPT...
Jag förstår :) Har sett reviews där de också påpekar att det går lite för snabbt.. :p Hehe jasså? :) Rätt dyrt må jag säga :p Jo, de är det....
Hehe okej! Vad fick du pröjsa för den? :) Ställer dig samma fråga, hur mycket fick du betala? :) Köpte du lilla 6S? Minns jag inte helt fel så...
Okej! Är bra sugen på att skaffa en 6S :) Hehe får fan ta o göra det, så svårt som jag har för att bestämma mig vilken lur jag ska använda.. :p...
Ni som köpt nya 6S, är ni nöjda med den? :) Kör själv en Oneplus Two nu och kom från en 6 Plus innan, börjar bli smått sugen på Apple igen..
Jag har mitt på, men som ovanstående skriver så drar det åt sig en del smuts och det blir som fläckar på skärmen, stör dock inte mig speciellt...
Inga problem med den? Ger dig ett bud på 150:- o du står för frakten ;)
Min är som volymknapparna. Känns inte alls seg. :) Du har nog tyvärr drabbats av en lite seg knapp. Det du kan göra är att skicka tillbaka den,...
Köpte en Chromecast av mig! Trevlig och snabb betalning. Rekommenderas :)
Okej jag förstår :)
Inte nöjd? :(
Fick min Oneplus Two idag :D 10 minuter innan jag skulle fara till jobbet så plingade på dörren, så hade tur :P Riktig fräsch lur är mitt första...
Hehe okej :)
Hehe okej, diggade du inte OPTn? :)
Ja visst, men varför ska inte du ha den? :)
Jag köper 2m kabeln om @tojjetok skulle ändra sig :D
Säljer nu min Chromecast som fungerat utmärkt så länge jag haft den! Varför jag säljer den är för att jag skall köpa mig den nya Chromecasten. :)...
Hade denna som min första surfplatta någonsin, skulle vara kul att skaffa igen :P Har du några tillbehör till såsom kartong eller kvitto? Undrar...
Såld! :D
Med senaste firmware? :O
Okej tackar för svaren! Längtar nu tills min OPT anländer :D
Ni som köpt Oneplus Two vad är ni missnöjda med och vad är ni nöjda med? Flyter det bra i webbläsare efter senare uppdatering? Har beställt en som...
Hej! Nu när jag beställt en Oneplus Two så tänkte jag sälja min iPhone 6 Plus. Har lagt ut en annons på Blocket så länkar den och där finns info...
Jag har farcry 4 precis som nytt, har endast spelat det 3-4 gånger :) Hur mycket är du villig att betala? Mvh
En Oneplus Two är nu köpt med en invite så tråd kan låsas! :D
Får jag inget svar av dig under kvällen så blir det att beställa en med invite då man endast har 24 timmar på sig att beställa
Vad har du för telefon? :)
Har du något nummer jag kan nå dig på för snabbare kontakt? :)
Okej vart finns du? :) Fick komiskt nog en invite på mejlen för ca 30 min sedan.. :p Hur mycket vill du ha för din? Varför säljer du den? :)...
Okej! Har du kvar kvitto? :)
Har nu ledsnat på min iPhone 6 Plus efter en tids användning och önskar nu därför köpa en Oneplus Two. Skicket ska gärna vara som nytt med kvitto...
Sorry för sent svar.. Har haft fullt upp.. Avvaktar lite, skickar dig ett pm senare idag! :)