Separate names with a comma.
Tja, Är det någon mer än jag som har problem med att det kommer en punkt (.) efter ord helt automatiskt ibland? Jag fattar inte vad som är...
Läskiga är att jag har löst det. Jag har ju bytt skalet på Magic, dum som jag är så har jag missat att orginalet har små små metallplattor som...
Själv har jag dryga problem med Jabra BT3030. Den dör helt efter knappt en meter, fungerar grymt till en PC dock. Har provat med Cursorsdroid...
Nån som har haft problem med blåtand i denna rom ? Har provat 2st nu och redan efter knappt en meter försvinner i princip signalen :/
Morsning. Jag tänkte väl att du var svensk :) Jag har provat Villain romarna lite kors och tvärs, sitter nu med 5.0 och din senaste port. Den är...
Beställde precis : http://stores.ebay.com/jerri20080808_G2-HTC-MAGIC_W0QQ_fsubZ856382011QQ_sidZ819084311QQ_trksidZp4634Q2ec0Q2em322 Och...
Jag har 32A och kör nån Hero rom. Men jag älskar den widget, har den på maxclock så fort displayen är aktiv, sen går den ner till minimum i...
Jaha då har jag löst det :) APN type: default på DATA inställningar APN type: MMS på mms inställningar :D perfekt, fick hjälp här :...
Köpte nu med :) Fick samma "fel" som du Johnny men det verkar ok.
Tja .. hm okej, testar nu utan resultat. Har du lust å skriva ner dina olika APN's + inställningar ? Kanske kan hjälpa mig på vägen om jag missat...
Hej! Har sökt och hittar ingen som verkar ha problem med MMS. Men jag upplever att jag inte kan ha vanliga data + mms samtidigt. Min HTC...
Såg att någon redan nämt ChompSMS :) Undrar hur jag bara uppdaterar ? Flashar jag in update.zip bara fast med ditt update pack ?
Hm, har problem med att ringsignaler ej går att sätta, dvs mp3 filer eller dylikt. Samt så krashar program chompSmS nästan varje gång jag...
Har slängt in den också. Känns jävligt stabil och snabb, dessutom älskar jag Hero's meny nere i botten :) Fan vad kul det är med en android lur ! :D
Funkade perfekt för mig att boota på den recoveryn och formatera fat32+ext2+swap. Sen körde jag move apps-dalvik cache bla bla. Snabbare lur :)...
Denna fungerar sjukt bra för mig, riktigt nöjd med att det är så mycket svenskt i den också :) Klockrent!
Det jobbiga är att inte en download länk funkar här i tråden. Vill gärna ha romen med temat och allt inbäddat.
Hej! Jag har flashat in den senaste romen du hade på första sidan och det verkar som wifi inte vill fungera, den får ingen ip adress eller kan...