Separate names with a comma.
Dock är den där fejk ^^
*nypa* glömde P, lite trötter pga medicinerna =/
nja, inte direkt sen får man mest ta allt med en nypa salt
Absolut, finns allt för många riddare framför sina skärmar
<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/wyx6JDQCslE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> LMFAO - Sexy and I Know...
Mest irroni från min sida bara :)
Varför då?
Någon +20 som är permbannad? ^^ Åldersgräns ja tack hehe
Irriterad på comviq idag... Mitt tele2 abb slutade igår och skulle gå över till kontantkort, men comviq har problem med att konvertera...
Ville komma till att du kanske kan flasha in miui...
Samsung gör bra hårdvara, men mjukvaran suger! Finns inte MIUI till sgs2?
Jag tror jag har min inne i 40 min på 175 grader, har inte receptet i huvudet Sen så står det i lite vattenbad med en köttbuljong i, blir skit...
Du har nog gjort den för hård, alltså för mkt ströbröd Jag har inte haft så att allt trillar av men en lite blir alltid MIA Använder själv Ägg,...
Dom är inte speciellt mkt billigare än NetonNet
Hade lite tråkigt så tog några snabba bilder på mitt skydd på leica objektivet 1/40 F2 ISO800 Ingen blixt utan bara en lampa bakom...
Får kolla det på svt play sen ^^
Ställ dig och hoppa och vifta med armarna så går jag till tvn och tittar ;)
Lifes Too Short Asgrym ny serie med Warwick Davis Rekommenderas!!!
Så farligt är det faktiskt inte ;)
Nu ska vi inte vara såna, min svärfar är polis ;) ifs internutredare nu men ändå
Det dom inte vet har dom inte ont av ;)
Bra huskurer mot hosta?! https://www.flashback.org/t210055 Gillar den första på flashback hade fan aldrig vågat testa XP
3,3" skärm är inte stort, inte heller litet, perfekt skulle jag säga ;) Men xperia mini pro är allt lite väl liten, under 3" är extremt
Ray? :) Den skaffar jag mig snart iaf
Tänkte mer motorvägs förhållande där du inte kan komma tillbaka till rätt sida på länge ;)
Bara dom tre första ^^ :p
Öka hastigheten? Satsa mer? Tävla med andra medtrafikanter? Köra naken och se hur många som ser det? Köra på fel sida av vägen? Backa på motorväg?...
Lolololol <iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/0jxjq_umZC4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Precis bakat årets första "lusse katter" Blev 48 st ^^
Grattis!!
Kom in vart då?
Lyx, nja, hade faktiskt haft ett friskt knä och skippat all medicin
Ja ibland är det positivt att vara sjuk :p Iaf mitt medicinskåp är överfullt
You wish! ;)
Jag är glad att jag fick 6 förpackningar extra med antibiotika efter senaste operationen ^^ Tack ^^ haha
Kan man inte bara ta ett antivirus? xD
JOk visste jag inte, men det är bedövnings effekten jag tycker är bäst, sen kan man alltid äta båda två =)
Jag tycker Mucoangin fungerar bättre mot riktigt jobbig halsont Mucoangin - handla online på apoteket.se
Illa!!! Exakt! Finns det någon sån där "mind probe" att tillgå i dagens läge? ^^
Tyvärr så tror jag oxå att det är Anovo som ska utföra reparationen, då dom väl har bundit ett avtal med Samsung. Hatar oxå Anovo!