Separate names with a comma.
Signerat
Blev ju tvungen att testa. Provade både Helix Launcher 2 och LauncherPro och även om Helix har fler möjligheter till att göra inställningar i...
lvl 60 men börjar tröttna på det nu....ett evigt levlande för att klara grottorna.
Du kanske har för lite HP för att kunna använda det?
Vore kul med en uppdatering och den får gärna innehålla en liten fix för MT-problematiken. Tror att vi även får anledning att tycka synd om...
Desire har också Android 2.1.
Version 1.1.0 är nu släppt. Kontrollerna känns mycket mer exakta, MT ska vara aktiverat men på min Nexus fungerar det i alla fall inte. Stöd för...
Ingen annan som har problem med att Gallery com.cooliris.media force close varje gång som man försöker använda Gallery? Kommer även upp spontant...
Någon som provat att få igång emulatorn på en Mac? Tjejens Win-dator har ätit limm så den är så trög att minsta försök till att få det här att...
Intressant, precis vad jag gått och funderat på eftersom 3G med Tele2 fungerar så fantastiskt dåligt. Vore fint om man kunde ha ett SIM-kort med...
Flera här som har problem med att Gallery avslutas i tid och otid även fast det inte ens används?
Är det bara jag som upplever att MT fungerar av och till i Browsern? Ibland måste jag starta om Browsern för att det ska fungera igen. När det...
Tackar:)
Coolt. Vilket program använder ni? Benchmark från Market?
Hehe, så det säger du;)
Eller använda Net Counter från Market
Skulle aldrig köpa en Galaxy ens för de pengarna, själv sålde jag precis min för 500 kr. Jätteförlust för min del men nu kommer den i alla fall...
Jag bad de ta bort min order då jag redan hade köpt en Nexus på annat håll. Det jag reagerade på mest var att Expansys påstod sig ha ensamrätt på...
Jag blev precis uppringd av Expansys svenska avdelning med anledning av den förhandsbeställning jag hade lagt. De får in sin första leverans nu...
Jag beställde därifrån i höstas och jag har fortfarande inte fått grejerna. Inga pengar har dragits från kortet heller så det är ju i alla fall...
Löste det till slut. Astro sparade allting till det interna sd-kortet, kopierade allt till det externa samt mina savedgames-mappar och .bak-filer.
Ja, du ser vad lätt det var ;) Tackar.
Jag tycker att batteritiden är vad man kan förvänta sig men jag funderar på om det går att stänga av animeringen på hemskärmen, de här färgade...
Titta runt men det finns ingen mapp som heter backups på sdcard. Jag har ju inte blåst ur Galaxyn så det går ju fortfarande att göra om alltihop,...
Jag köpte ett adapter-kit från Mediamarkt (99 kr) som funkar klockrent på vilken telefon/mp3-spelare som helst som kan laddas via USB. Det är en...
Gjorde en backup av alla apps (som inte var private för det gick inte) och sedan tog jag ut sim och sd-kort från Galaxyn och flyttade dem till...
Fick uppdateringen direkt på första uppstarten av telen efter att jag slagit på WiFi. Inga problem och pinch-to-zoom funkar klockrent i både...
Nu har jag fått min Nexus som skickades igår, snabb och smidig leverans. Jegor startade en Traderaauktion då jag inte hade Payson och det var lika...
@Teji: Mycket välformulerat mail, om du skulle erhålla svar från Samsung så vore det intressant om du ville posta även det i tråden. Skit ska...
Jag har precis köpt av honom och väntar nu på att DHL ska lämna av den vid min servicepoint. Allt har gått väldigt smidigt hittills och jag är...
Jegor, finns det några kvar eller har du kanske fler på väg in?
Jaha, då försvann min största anledning till att jag har väntat med att köpa. Nu blir det en Nexus!
Det är en custom-ROM som bland annat ger ett annat gränssnitt på Android samt root-access för att komma åt Market's fulla utbud. Läs även:...
Håller med "ogre", aldrig mer en Samsung. Nog för att man gjort små felköp då och då men det här är det värsta nånsin. Det går inte ens att kränga...
Har samma problem efter att jag flashade in senaste GalaxHero v1.1. Lösning?
Sweet! En fråga bara, är det en USA-variant av Nexus eller en UK?
Kul att hänga med i den här tråden, jag är väldigt sugen på att slå till på en Milestone. För tillfället har jag en Samsung Galaxy som jag...
En stilla undran: Vad är ODIN / Orion och hur får jag tag i det? Ska man inte använda NPS för att uppdatera till II5?