Separate names with a comma.
Fick en uppdatering på 992mb. Hoppas att det är 7.0. har nee versionen olåst. [ATTACH]
Mobilen laddar inte längre med sin original laddare som är på 2A. testat nexux 7 laddaren som också är på 2A. enda som fungerar är tjejens s3...
någon som vet om man lyckats att lägga i s5:s webbläsare i en S4 med gott resultat?
Märkte idag att jag inte kan radera filer på mitt minneskort. Får upp meddelandet "Systembegränsningar radering misslyckas". Kan inte heller...
Fick tag på en i butiken idag efter jobbet. Min första känsla är att det är riktigt snygg. Betydligt snyggare än s3 som jag också gillar. Dock...
Nu finns XXDLH6 ute http://blog.gsmarena.com/new-jb-rom-for-the-international-galaxy-s-iii-leaks-flash-at-your-own-risk/
Stör mig fruktansvärt mycket på mobilen för att den stänger av. Appar så fort jag går in en annan. Någon som vet hur jag ser till att den inte...
Nu sitter man med en vass lur igen och min fråga är. Finns det något spel som kräver dessa resurser idag som S3 har. Vill ha det snyggaste och...
http://www.sammobile.com/2012/05/14/user-manual-galaxy-siii-gt-i9300/
har ni läst några intressanta recensioner så får ni gärna dela med er dom. här är några gamla....
En kollega köpte en Galaxy nexus för en vecka sedan och nu har han ett problem. När han ringer så står det hemligt nummer i mottagarens telefon....
jävla zoom. hur stänger man av automatiska zoomen.när man skall skriva? får snart ett spel på fanskapet
efter ett flitigt användande så märket jag att antismuts behandling börjar att slitas bort .någon som vet om man kan köpa något bra medel så...
min autofokus blev rikitgt dålig efter att jag uppgraderade den till 2.3.5.någon som vet varför ? nu måste jag trycka på skärmen för att få fokus.
Ibland så får jag upp ett brett grått fält till höger på skärmen. Enda sättet att få bort det är att starta om mobilen. Någon om vet varför...
Ibland blir min webläsare helt vit när jag skall zooma.för att komma ur.det så måste jag trycka på hemknappen och sedan gå in webbläsaren igen....
När jag skall träna så startar jag gps programmet som jag använder (endomondo free). efter ett tag så tappar den allt. pulsen från polar och gps...