Separate names with a comma.
Heron har väl bara en färg på LED:n (grön)? Ladda ner NoLED så kan du få en liten ikon som dyker upp på skärmen för att visa notifications. Varje...
Mina homescreens (från vänster till höger) [IMG] Agenda Widget [IMG] Calendar Pad Pro [IMG] Digital Clock Widget Snowstorm [IMG]...
Jag kan säga att min skärm inte lade av pga något tillverkarfel. Jag har tappat telefonen i golvet/marken åtskilliga gånger, till slut blev det en...
Gå till inköpsstället om du fortfarande har kvar kvittot och prova att lämna in. Jag hade precis samma problem med min Hero för en månad sen, gick...
Går det inte att använda sökknappen bara? Har aldrig provat Elinilux men löste det så med stock ROM. Quick Search Box kommer upp och där skriver...
"Alla elektroniska apparater ska vara avstängda vid start och landning." - Låter det bekant? :P
Just det, i och med att jag läser på juristprogrammet har jag en del kompisar som också kanske skulle kunna vara intresserade av att testa och...
Har inte hunnit prova särskilt mycket alls, egentligen bara gjort en sökning på "brottsbalk". Kommer då till vad den säger är "Lag (2010:637) om...
Det kan ju vara intressant, men absolut inte nödvändigt IMO. Jag använder mig ju av en analog lagbok när jag pluggar och jobbar, tänkte mest att...
Nice! En möjlighet att komma åt kommentarer och rättsfall skulle vara bra samt (om det går) att hoppa mellan kapitel, rättegångsbalken t.ex. är ju...
Startar du och slutar i mittknappen?
Det är det definivt! Kommer ta ett bra tag innan man lärt sig.
Förmodligen inte någon app som kommer slå stort utanför juristkretsar men... Jag studerar juridik och tycker att det vore nice med en app som...
Faktiskt väldigt enkelt att skriva ÅÄÖ. För att skriva Å drar du fingret Höger-Upp (håll inne)-Höger-Ner-Vänster-Mitten. Ä = H-U (håll...
Köpte för att prova, lite kul att se om det blir något snabbare än qwerty. Provade att skriva första meningen i random artikel på svd.se: "Att...
Kan lägga till att det inte heller funkar med åäö i lösenordet till nätverket om man har sådant. Tog mig ett bra tag att lista ut det. Jag tänkte...
Hade samma problem häromdagen. Tror att jag löste det genom att använda Advanced Task Manager för att stänga ner Market, när jag sen startade...
Kör med Batteryminder. Går att få väldigt cleant i notifikationsfältet med endast siffra och %.
Man kan betala med kort utan att skaffa Paypal. Så det finns ingen anledning att inte köpa LPP :)
HTC:s musikwidget länkar till androids musikspelare när du öppnar den, själva appen finns kvar även med Launcher Pro och därmed kan du fortfarande...
Durrrrr, jag kan det med original 2.1.
Varför? Trodde du det skulle funka?
Fick mail precis om att Betan har släppts och att den går att ladda ner från Market, men jag hittar inget?! EDIT: Nvm, såg att folk länkat nu....
Hur kul som helst!
Prova gå in på Settings - Connect to PC och klicka ur "Ask me". Klicka sedan i igen.
Det är inte så att du har använt något backupprogram? Fick dubbla kontakter när jag återställde mina kontakter efter första ROM-uppdateringen som...
Förmodligen syftar supporten på att 2.1 till europeiska Hero blev färdig för ett par veckor sedan eller att den släpptes till HTC's europeiska...
Det tror jag nog de flesta (som hänger på Swedroid) förstått. ergoforcen reagerade på att folk skulle kunna tvingas vänta flera dagar om de inte...
Är det inte det som är grejen med hela "Check for updates now"-funktionen som kom med den förberedande OTA:n? Och borde inte det funka igen att...
Mycket bra beslut av SR! Grattis JDS och tack för din nerlagda tid.
Lite off topic men jag kan inte låta bli att fråga. Du har själv lagt in en ROM och sen gnäller du på att MMS inte fungerar och att telefonen är seg?
Mail från HTC e-club, jävlar om de skjuter på det igen...:
Jag har använt sladden till min bankdosa eller digitalkamera när jag varit för lat för att hämta den riktiga :P
Engadget är ute och cyklar, ingen har fått 2.1, bara den förberedande OTA:n.
För att förtydliga fick jag (och kanske även andra?) det här innan jag installerade den förberedande OTA:n som kom idag. Det verkar som om en OTA...
Har aldrig lämnat ifrån mig min telefon på service eller lagning... Original 1.5 ROM Baseband version: 63.18.55.06EU_6.35.06.18 Kernel...
Jag fick precis upp en notification i statusraden på min Hero som löd "4 updates available" och vad som såg ut som ett glatt litet androidhuvud....
Pics or it didn't happen.
Enligt HTC_Ru's Twitter ska det bara gälla den asiatiska marknaden.......... EDIT: Officiell på HTC:s taiwanesiska site:...
Jag har problem med att när jag skriver en punkt eller komma i sms lägger den nästan alltid automatiskt till ett mellanslag efter och efter...