Separate names with a comma.
Jag vet inte, men det kanske skulle kunna bero på appen ES File Explorer som flyttar filer till Recycle Bin istället för är radera dem?
Du ansluter väl med originalkabeln?
Chrome har mer friktion än t.ex. Firefox till Android, men det märks bara när man har släppt fingret.
Måste bara säga att jag är imponerad av NetOnNets kundservice, apropå fel produktbild.
Ja det var en viss utseendemässig besvikelse att nexus logo ersatts av LG. Dessutom är jag skeptisk till att kanten på LG Snap Case inte når...
Jag fick hem mitt svarta hårda LG Snap Case från NetOnNet idag....
Tack, det var mer ett sådant svar jag hade väntat mig, fast inte vad jag hoppades på. Idealet för mig, som bara har behov av att skicka fax ca. 1...
För att förtydliga frågan: Hur gör ni som skickar fax m.h.a. mobiltelefon?
Jaså, du har också börjat med e-post? Jag har haft e-post i 25 år. Min fråga avser inte vilka tekniskt fördelaktiga alternativ som finns till fax...
Det borde vara självklart att en mobiltelefon kan skicka iväg bilder och dokument som fax via telenätet. Jag vill helst inte krångla med att...
Ditt serienummer är alltså inte över 113, om det nu är gränsen. Förresten så tycker jag att de smala kantiga knapparna blir väldigt obekväma om...
Förvånad. Är det bara jag som har tänkt vänta på CCH-250.ACUSBK och CCH-250.ACUSWH från LG?
[IMG] Bugg i klockan! Klockan uppe i statusfältet har fastnat på 21:34, vilket syns i skärmdumpen som togs 22:05. Bild:...
Slimmat originalskal kanske! På ett annat forum finns en tråd om LG Hardshell. Jag hade tänkt beställa Spigen Ultra Fit eller Ringke Slim Case,...
Fick mejl idag kl. 19.22 från Tre, att min N5 har skickats och att den bör ha levererats inom 1-2 arbetsdagar.:)
Ni som har Nexus 5 som förstahandsval vid eventuellt köp, vilken telefon har ni som andrahandsval? Och tredjehand? Jag köpte en Nexus 5. Annars...
Måste bara säga att jag har beställt N5 från Tre och känner mig mycket nöjd med affären. Om man jämför totalkostnaderna för 24 månader ... 5 GB...
Swiftkey X har valbara piltangenter. Jag skulle inte kunna tänka mig ett tangentbord utan piltangenter.
Guiden har varit till stor hjälp för mig. Det jag verkligen saknar i MediaCoder är en inställning som själv avgör om höjden eller bredden ska...