Separate names with a comma.
Konstigt.. Kanske det är armbandet det är fel på då Skickat från min D6503 via Tapatalk
[IMG] Rör du dig lite på jobbet? Armbandet kanske tror du sover då Skickat från min D6503 via Tapatalk
Äntligen! Jag orkar fan inte längre byta larmet varje kväll.. Skickat från min D6503 via Tapatalk
Sveriges rättssystem är så jävla idiotisk som alls redan vet, så jag tycker att, om man har gjort något grovt för att hamna i fängelse, och då...
Det händer mig också, ibland blir inte skärmen svart när jag håller telefonen vid örat , och ibland när den väl blir svart så lyser inte skärmen...
Jag använder det lilla armbandet man också fick med, och sen så klickar jag fast bandet på dom två sista hålen. Kanske så sitter den lite för tajt...
Aha jag har haft på min varje dag ända sen telefonen släpptes Skickat från min D6503 via Tapatalk
[IMG] Någon annan som får såna sår på armen av armbandet? Verkar vara på grund av gummit och vatten/svett Skickat från min D6503 via Tapatalk
Din jävel nu vill jag också roota luren :-( men nu när x-reality och bravia engine fungerar efter flashningen, vad stoppar en nu från att roota?...
Flickvännens S4a tappar täckningen hela tiden, det blir ett rött kryss på nätet. Hon har abonnemang hos Tele2. Vilket operatör har ni som tappar...
Netflix har inte jag testat på, men ibland blir ljudet osynkat i Youtube appen när jag spelar upp en video i HD.. Skickat från min D6503 via...
Då förstår jag, tack! Skickat från min D6503 via Tapatalk
Jag har inte förstått hur smartbandets alarm fungerar. Om jag tex ska vakna 9, villen tid väljer jag då i alarmet? För just nu är...
Nu ser jag haha passiv bränning ligger på 1500 och träning ligger på 1, det låter helt logisk hahaha Skickat från min D6503 via Tapatalk
Det visste inte jag.. Skickat från min D6503 via Tapatalk
Jo självklart är det nice! Speciellt om du använder hörselkåpor ofta som du skriver :-) men du kanske har tur och hittat någon här som snart...
Innan jag valde z2an så gick jag till en fysisk tele2 butik och kände på s5an. Måste bara säga Fyfan va tråkig telefon, seriöst, det var knappt...
Man borde säkert kunna göra, men jag tycker inte att den är värd det dyra priset.. Skickat från min D6503 via Tapatalk
Juste hahaha tack tack! ;-) Skickat från min D6503 via Tapatalk
Jaha, tack ska du ha för hjälpen då :-) Edit: vilket adblock program använder du? Jag söker på adblock i play men jag hittar inte appen jag är...
Lifelog appen är onödig just nu tycker jag. Jag kan ligga i sängen och äta munchies hela kvällen men ändå så står att jag bränt 1000+ kalorier -.-...
Fungerar det bara för wifi? Skickat från min D6503 via Tapatalk
Gå till Walkman appen, hitta låten, lång tryck på den sen välj som ringsignal. Annars brukade jag lägga in låtarna i ringsignal mappen och välja...
Jag är grymt nöjd med batteritiden. Jag har satt automatisk stamina läge när batteriet hamnar på 40% men sen jag fick den så har jag knappt använt...
Det är farligt att kunna snooza genom att trycka på knappen på armbandet... Kroppen har lärt sig att göra det i sömnen nu -.-
Ja precis! Skickat från min D6503 via Tapatalk
Det är exakt det jag tänker på, man måste ändå ta av sig den i slutändan för att torka sig.. Skickat från min D6503 via Tapatalk
Du får uppdatera hur det går :-) Skickat från min D6503 via Tapatalk
Appen borde ha samma funktion som Dropbox där den laddar upp bilderna man tar automatiskt.. Skickat från min D6503 via Tapatalk
Duschar ni med armbandet på? Jag litar inte på att den klarar av att duscha med.. Skickat från min D6503 via Tapatalk
Det är ingen fara att installera en nu launcher. Det är som att installera vilket program som helst, och om du inte gillar launchern så kan du...
Lätt den bästa telefon jag haft! Grymt bra byggkvalitet och galet skön att använda! Skickat från min D6503 via Tapatalk
Är det bara min magnetiska laddare som är så känslig så att den lossnar när jag plockar upp mobilen? Det här är anledningen till att jag la undan...
Den använder sig utav telefonens gps tror jag Skickat från min D6503 via Tapatalk
Hur gör man så att bandet vibrerar när man får ett sms eller ett samtal? Jag trodde det var förprogrammerat att det skulle göra det.. EDIT: Jag...
Jo jag vet vilka hörlurar dom menar, och jag hade för mig att dom skulle följa med nerpackat från alla operatörer. Men jag väntar ändå på tele2...
Jag fick min från Tele2 idag och jag fick inte heller med dom nya hörlurarna... Den jag fick med ser riktigt billig ut, och den ser inte ens ut...
Jag hoppade också från en Xperia S till Z2an, du kommer bli förvånad över förändringen kan jag säga! Min Xperia S känns som en dumbphone nu..
Jag hoppade också från Xperia S till Z2an. Värsta lyftet! Skärmen, kameran, hastigheten, allt är bara mycket bättre
Nu sitter jag med telefonen, måste säga, den är galet snabb!