Separate names with a comma.
Nej, har kört uppdateringar via "CyanogenMod updates" så det är den första nightlien jag kör (20130109). Såg något om det i pengus77-tråden? Vad...
Det var en del att läsa igenom ;) Än så länge har jag inte hittat något men kan ju ha missat det. Upptäckte att tiden på routern var fel....
Har problem med wifi. Telefonen ansluter men kopplar ner direkt. Är det någon som har (och helst -har haft-) samma problem? Möjlig lösning?
Appen fungerar i alla fall med 2.3.7 CM7.2 (att starta) på en LG X2. Kortläsare är beställd och kommer att testas med ett flertal olika mobiler så...
Om jag förstår saken rätt så kan det både bli bättre OCH sämre. Man testar helt enkelt ny kod... Rätta mig gärna om jag har missuppfattat detta....
Finns inte i RC1, möjligen i den senaste nightlyn... Sent from my Optimus 2X using Tapatalk
var allt för sen med samma svar som ovan ;)
Fick ett svar från 3:s kundtjänst för bara en timme sedan då jag hade en skyhög räkning sist. Så länge man stannar inom 3:s nät är det gratis att...
Verkar vara så att mobil.sr.se funkar när man inte är ansluten till nätet via wifi.
Letar du fortfarande efter ikoner? I så fall är Jyriks på deviantArt snygga och "rena": http://jyrik.deviantart.com/gallery/#_search/weather
Nu funkar det utan problem! Vet inte om det kan ha något att göra med program som har installerat / avinstallerats, t ex Androrb som jag...
Kan du dela med dig av inställningarna för VLC? Just nu känns detta som det enda alternativet för mig, men har aldrig strömmat med VLC.
Tycker det är mycket märkligt att jag inte kan få ljud från sr.se alls när andra lyckas, om än inte alltid. Kan det vara för att jag inte har...
Jag får upp spelaren i båda fallen och den stängs ner efter ett tag (ca 10 sek). Jobbar i Danmark och är lite av sportsnörd så P4 via Magicen...
Känner mig riktigt dum nu. Jag kan inte öppna streams från mobil.sr.se, varken i Opera Mini eller i standardbrowsern. Är det någon inställning jag...