Separate names with a comma.
Säljer en helt ny xiaomi mi max 2. Endast öppnad och testad. Insåg att denna telefon är för stor för mina händer. Därav att jag säljer den. Tänker...
Säljer nu min surfplatta med tangentbords dockan. Den är i mycket fint skick inga fel alls på den fungerar utmärkt. hade tänkt mig 600kr [IMG]
Behöver alltså ny telefon tänkte kolla här först ifall man kan fynda. Det jag mest är intresserad av är nexus 5 och LG G2. Men även annat går...
köper alltså en ZTE blade III helst ny. Men någon månad gammal gör inte mycket då ska det också vara bevisat på kvitto. Betalar max 500kr då...
letar alltså efter en android telefon till min mamma. Jag kan lägga runt 500kr för telefonen.
Köper en Motorola razr i bra skick. Lämna pris nedan. Bud förfrågningar besvaras ej.
Säljer alltså min asus transformer TF101 16gb har jag för mig att det var. Jag köpte den helt ny, använde den ca en vecka sedan har den bara legat...
Hejsan swedroid. Jag äger en motorola razr med en trasig simkort läsare, kort sagt en pin connector har hoppat av. Eftersom jag köpt telefonen av...
Hej jag fick en laserpekare av en kompis på 500mw i present. Men jag känner att jag inte behöver en sådan. Så kan kan sälja den till den som...
Säljer en transformer i bra skick inga repor eller liknande. Kvitto,garanti och lådan finns kvar samt alla tillbehör. Pris: 2500kr ej...
Igår skulle jag plocka ut mitt simkort från mobilen så gick tydligen en pin connector av. Hur är ej relevant, hur som helst så undrar jag vart jag...
Har en live view innan som jag tyckte om och väldig bra. Känner att jag vill uppgradera. Skulle kolla här först innan jag köper en helt ny sony...
Köper en asus transformer spelar ej roll viken model det är! Även intresserad av andra surfplattor med docka.
Har sätt att man kan spela med div kontroller på sin mobil, har en OGT kabel som gör att jag kan koppla USB saker till telefonen. Men när jag...
Letar efter något surfplatta betalar max 2500kr helst ICS på den.
Köper någon bra surfplatta med hög batteritid Ca 1000-2000kr Bor i norrköping, accepterar gärna postförskott eller blocketpaket.
Som rubriken lyder byter eller så säljer jag telefonerna, mer info nedan... Möter upp i Stockholm,Göteborg, samt Norrköping och kring liggande...
Har en Dell streak som används ej mer eftersom jag har SGS 2 och galaxy tab. Skulle tänka mig av något byte kom med förslag. Den är i topp skick...
Skulle vilja veta ifall man kan ladda ner svenska till androids egna swype. Förslag på andra swypes undanbedes.
Har samlat på mig mina favorit telefoner. Skulle vilja sälja eller byta mot något intressant. Hör av er vid intresse och bud. Alla telefoner är...
Säljer en Dell streak5 i nyskick med alla tillbehör kvitto garanti och låda. telefonen finns att hämtas i Norrköping eller Göteborg, kan...
Diskuterar endast priser under 3000 då en ny kostar 2999kr i butik. länk : Asus Eee Pad TF101 som ny 10mån garanti | Göteborg | Blocket...
Vill byta min dell streak 5 till galaxy S2 eller något annat skoj. Kom med förslag. Kan även säljas vid bra bud, kan skickas eller hämtas i...
Jag funderar på att köpa en surfplatta. Funderar på någon begagnad galaxy tab men hittar inte så många. Min andra tanke är att köpa någon annan...
Varje gång jag går in på nån hemsida så sparas allt till nästa gång. Kan man inte göra så att start sidan kommer upp direkt? Har kollat runt i...
Hejsan igår skulle jag uppdatera min telefon till 2.2. Det tog tid så jag gick och sov medans mobilen håller på.. Hur som helt när jag vaknar...
Hej på senaste. Tiden har jag haft problem med att touchen slutar fungera. Jag kan inte röra något eller stänga av telefonen bara höja ljudet...
Hej, skulle vilja ha ett enkelt program som gör att man kan styra sin pc när man är på jobbet eller nått. hade androidVNC innan och allt funka...
Sen jag köpte mobilen har jag haft problem med Ytube. När man söker efter något och sen vill sortera på senast tillagda funkar det inte. Ni som...