Separate names with a comma.
Bättre att köpa en ny, svetsning är dyrt...
Eller så är email apparna helt olika på olika enheter. Var tillverkare byggt en egen email app.
Du får installera en filhanterare.
Det finns två olika 32GB enheter. En med och en utan. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Det finns många ratthållare men få bra chaufförer. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Japp :-D hehe nä lite i huvudet får man ha när man kör in pallarna Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Bara att köra in pallar och köra. :-) Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Petitesser. Den spelar ju upp ringsignaler och många gånger har jag inte hört när det ringer. Sen när man ska visa upp ett video klipp för någon...
Du glömde det viktigaste :-) externa högtalare volymen. :-) Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Skönt man inte behöver matte som lastbilschaufför. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Han bor säkert i en student korridor Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Du får posta under Galaxy tab forumet. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Lyssna på musik i den externa högtalaren och hör ifall den är hög. Gnexus högtalare är rätt så tyst. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Ja både och. :-D Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Fick köra till Kumla och sova i lgh där. :-D Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Jag hade väntat. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Aktiviteter fungerar endast på engelska. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Galaxy note 2 lte? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1449383
Det är ju där processorn är.
rita ut det på en bild då.
Vart ser du den? jag ser bara kontakter till antenner.
Usch vad tråkigt. du får köpa ett kylskåp till ditt rum...
Ja det går....
Man måste använda det någon gång i månaden annars stänger dem av kortet. Jag har också inbjudningar till joors om någon vill ha. Skicka er @...
Här. http://community.spotify.com/t5/Mobile-Android/REQUEST-Previous-version-of-the-client-APK/td-p/79997
Jo jag vet. Ville bara förbereda dig när du kommer och frågar varför du inte får några sms av dina kompisar i din android.
Med samma nr? då måste du stänga av imessage i iphonen om det strular med att ta emot sms i androiden.
Ja det är tråkigt när företag skall göra egna saker på grejer. Det är nytt abonnemang du byter till? Vet att det är folk som fått problem med...
Okej. Du får säkert över det tillslut. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Ingen fara. :-) tråkigt att dom plockat bort det i senare versioner. Inte för att jag kör Spotify. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Det finns en modifierad Youtube på xda som tillåter HD under 3G men tror man måste ha root för att byta ut appen. Det finns väl kanske andra...
Klart du gör. Sugrör? Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Man backar upp iphonen med iTunes och sen letar man upp filen med alla sms och för över till Androiden och så. Kanske....
Du får endast från en enhet av Samsung. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Frisktandvård finns i Skåne också jag frågade om det var lönt för mig att skaffa det och min tandläkare sa att jag var på högsta klassen och...
Läste du mitt inlägg ovanför ditt inlägg? :-) Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Kolla på xda där skall det finnas en YouTube app som tillåter HD under 3G. Senast jag såg HD på YouTube var för en liten stund sedan. Jag är...
Är det via 3G eller wifi du tittar? För via 3G får du endast hq via wifi får man HD. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Passa på att göra allt sånt nu när det är fritt. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Jo du kan titta på HD men då måste du vara ansluten till wifi. eller byta ut appen till en modifierad youtube app.