Separate names with a comma.
blir osäker om det var vanliga eller mobil-versionen jag tittade i på nexus. Provade mobil.svtplay nu och då ligger ljudet i otakt med bilden.
Laddade ner estrongs task manager och ser att det är mkt program som lägger sig i bakgrunden: internet, google maps, kamera, rss reader, mfl. Är...
Provade nyss klicka upp svt play och det hackar som tusan samt råsa bildartefakter. Fungerar klockrent på nexus. Går det att ladda ner mjukvaran...
Vi är båda överens om att bakåt-knappen bör ta en ett steg bakåt. Om jag är i en meny med massa applikationer, startar en app, sedan trycker...
Den går tillbaka till hemskärmen även fast jag öppnat applikationen via programmenyn..
Tack, grymt program.
Jag tycker det är konstigt för det kan jag använda hemskärmsknappen till. Bakåtknappen borde alltid vara en "ett-steg-bakåt-knapp". Är jag inne i...
---
läs nedan
Om jag tex går in i foton och sen trycker på bakåtknappen kommer jag inte tillbaka till programmen utan hamnar på home screen..
tack för alla svar. vill inte fibbla med FTP. Hittar inte es file explorer eller es file manager på android market, nån som vet varför?
Kritik, krångel och lösningar på problem för Desire Jag har tre saker jag undrar över hittills: 1. Finns det ingen "utforskare" på telefonen?...
Japp, fick sista runt kl 17 :) edit, bra av mediamarkt o sätta extra plombering också. webhallen hade inte det tydligen.
Bambuser?
Nu tog den slut på netonnet i veddesta. Jag skulle inte nämnt något här :P
Axup, nu har jag ändrat din välgjorda excel igen med de synpunkter jag skrev i förra inlägget. Hoppas du inte tar illa upp.
HTC snålar med headsetet till desire och skickar med ett utan 3.5mm uttag. Undrar därför om någon vet billigare alternativ än HTC US U350 för...
Någon anledning till att du igen väljer det dyrare av de två snackis19-abonnemangen i din annars bra gjorda excel-fil? Tycker även du borde ha...
Eftersom N är snabbare än de flesta minneskort finns det inget större behov av USB längre. (Då tar jag för givet att telefonen dyker upp som en...
ändrade i ditt excel
Du har fel priser för telia, 98 kr/mån för prata på och mobilsurf (kostade förut 29+69 separat, nu samma pris om man tar båda). Samt för tele2...
Telefonen saknar blixt så den går bort totalt.
Det finns två snackis 19 abonnemang och det bättre av dem går inte att beställa någon annanstanns än på tele2.se.
? Telia prata på: 29kr mån, 29 öre/min, 29 öre sms Tre pott abonnemangen: 69 öre/min, 69 öre sms
Jag har inte hört någon säga nåt bra om telenor så jag tycker inte det är ett alternativ.
Billigaste abonnemanget just nu är väl: Snackis: 19 (tele2.se)* 19 kr/mån 19 öre/min och SMS Bindningstid 24 mån Själv har jag Telia...