Separate names with a comma.
Mhm tyvärr såhär världen fungerar :p Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Vad handlar det om inom detta enorma området s.k. "datorer"? :p Vad har du för bil?
Happ! Kör väl in denna för test under morgondagen då :) X-note spårade ju ur totalt nu när v4 kom... får ex. fc varenda gång jag lägger på ett...
Hehe ja... men visst är det lite revolutionerande att apple bryter sitt design mönster såhär :) Både nytt utseende på iOS och många nya färger på...
Jag tycker den i guld var skitful :P Svart skare va! :teeth:
Jobbigt att olika bilprovningar säger olika saker då... Jag själv ser inget problem med det eftersom helljus bländar oavsett så
Mjo det är ju jävluskt trångt i motorrummet så får väl lossa på något för att komma åt.. Hehe har högtrycksspolare men ingen nivåreglering så blir...
beyorn Ok jag kunde inte låta bli... oavsett hur mycket det nu bländar så är det för snyggt! Så beställde xenon kit till Saaben nu :teeth: Var...
Bra val att lägga den i N3 forumet ;) Jag har en bit kvar dock... Kanske borde pröva omega, fungerade väldigt bra på min S3a som farsan...
Hmm tycker v4 buggar lite smått, får fc på sys.gränsnitt varje gång jag avslutar ett samtal. Och trots oförändrad dpi hamnar vissa apps på...
Äsch är väl bara att läsa igenom böckerna lite snabbt på bussen till skolan precis innan provet ;)
Jag flasha precis med TWRP och verkade gå fin fint :)
4.0 finns att tanka nu! :) Synd att man inte är hemma så att man kan flasha den :(
Den verkar ju dock bara vara en mjukvaro bit eftersom en fått sin mobil återställt i ett service center bara vips sådär... Så lite hopp finns det...
Äntligen något att flasha igen! :p
Försök få tag i en 19" typ eller vad som, det är det värt! Hehe jag började med en 22" skärm + 19" tjockis skärm :D Nu sitter jag med tre 22"!
Om jag har två eller tre skärmar så kan jag ju ex. jämföra saker mellan skärma utan att slippa tabba hela tiden. Sen är det ju inte speciellt...
När du säger moppekort så tar jag förgivet att majoriteten tar AM eftersom du bara beöver vara 15 och de flesta skaffar nog B kort efter det eller...
Ööhh? Vad har du för källa på att AM-kortet skulle fixa din prövotid på B-kortet? Jag har ingen aning men låter väldigt orimligt då det är...
Grattis :) bli inte bara av med det nu ;) Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Höhö hjälpte en polare med några saker på hans 4S igår... Den kändes ju inte liiiite liten när man använt sin note några veckor nu :D Kommer nog...
Jadå de vill ju inte förlora en kund, och om du då har en två år gammal router som de ändå skickar till skroten så är det bara sjukt om du skulle...
Äh bara att hota att du säger upp ditt abonnemang annars, du har väl ändå ingen bindningstid kvar? Då brukar det mesta lösa sig ;)
Mhm och låsskärmen funkar bra också bra, har ring som i aosp [IMG] Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Har du installerat xposed frameworket..?
Vart hitta du den infon? :) Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
3 veckor efter Nexus enheterna! Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Blurgh det där värkade ju bara vara om bilder var ju redan slut nu... aja
Pratar om kamera o bilder just nu... kan ju alltid hoppas att vi får se en Nexus 10a :P
Någon som kikar? https://www.youtube.com/watch?v=al0k1Dia6E0#t=3150 :)
Höhö här har tydligen Stena Alegra blåst upp på grund... :o
Mja den står fortfarande som restad hos tillverkaren på verkstaden... Vet en annan här i närheten som har den allra senaste framrutan, han fick...
Mja 02 är väl okej men de flesta motorfelen var fixade från 04a och uppåt så det är väl det säkraste valet :) Vart hittade du den infon? :o Har...
Njae har en 9-5 Vector Sportkombi -05a.. köper aldrig en "nyare" saab som är tillverkad innan 04a ;) Och reservdelar verkar vara ett problem trots...
Men vafan Simone. Hade ju laddat ner 1,1GB/1,3GB av en Note 3 rom från xda och så kommer du o stänger av min ström!! Gaah
Hehe Saab-AUX är ju lite simplare ja. När jag kollar på deras sida så är det nog inte mycket mer än att koppla in nån kontakt och sen dra en kabel...
Ugh finns nog inte något jobbigare än att ligga halvvikt90graderåtvänstersnettuppåt in i en bil och fixa med kablar :teeth:
Gå tillbaks till stock rom då? Tycker inte en månad är speciellt mycket på en lur som har så mycket hinder för utvecklare. Tycker det är...
Yes! Och nu åker X-note in :)
Titanium backup gjord och nandroid på g! Känns skönt :)