Separate names with a comma.
Bara GPS.
Fello.se, sedan så har du ju Halebop.se.
På grund av byte av telefon väldigt ofta så vill jag nu sälja min Apple Watch. Klockan blev 1 år gammal nu i januari och är i superfint skick. På...
Slarvpelle, blandade ihop med mina Sony MDR-1000X som också finns till salu. Har nu uppdaterat annonsen!
Har ett par Sony MDR-1000X Grey Baige i obruten förpackning som jag inte har något behov av. Snabb beskrivning: Noise Cancellation, Bluetooth....
Har ett par Sony WH-H800 Svart i obruten förpackning som jag inte har något behov av. Snabb beskrivning: Bluetooth. Stöd för LDAC samt aptX...
Säljer min Samsung Gear Sport Svart (Oöppnad) som jag vunnit. Finns att hämta i Borlänge eller Falun men kan så klart skickas också. Betalning...
Herregud så klantigt. Dessa: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3603910 https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3928690 Har främst kikat på...
Det är dags att skaffa receiver och två feta golvhögtalare. Jag tror att jag har hittat de mest prisvärda högtalarna i den prisklass jag vill...
Inte intressant tyvärr.
Har en XZ Premium Silver som i princip inte använts pga hade redan en iPhone 7 Plus när jag fick den. Kan bytas mot iPhone 7 eller Apple Watch...
[IMG] Har en XZ Premium som endast används i ett par dagar. Helt i nyskick. Lägg gärna bud. Finns att hämta i Borlänge eller Falun men kan även...
Har en XZ Premium i nyskick som används i endast ett par dagar. Vad pratar vi om för mellanskillnad?
Som titeln lyder, haft svårt att hitta aktuella enkla guider. Hur får jag enklast in CM12 nightly på en S5? Börjar man med att köra in en recovery...
Stödjer dessa Wi-Fi Direct då?
Satt och var sugen på att byta ut hushållets Boxee Box mot en Nexus Q men efter en del efterforskningar så verkar det vara en väldigt låst maskin,...
Varför har N7 inte stöd för MHL? Ska man behöva köpa iPad för att få bra stöd för skärm och mediadelning?
Skojjar du? Du får nästan en iPad 3 för det priset!
Ja det har jag men utan resultat.
Hej, finns det någon app som låter två telefoner med Wi-Fi Direct att kommunicera med varandra, alltså en Skype-liknande app.
Bump
Just ja, förlåt, här kommer en. [IMG]
Plats för 70 cm bred skräm. Bordet är 156 cm brett. Pris: 1250 kr Pris kan sänkas vid väldigt snabb affär. Finns att hämta i Borlänge, Dalarna....
Då det är dags att inhandla en ny telefon så säljer jag nu min 9-10 månader gamla Samsung Nexus S. Kvitto och garanti finns självfallet kvar,...
Finns det någon Android 3.x rom eller senare till denna plattan eller har Samsung åter igen lanserat en produkt som de inte tänker underhålla,...
Tack för hjälpen, allt verkar nu lättare än jag först trott!
Och då kan alltså ingen efteråt se att jag tidigare haft custom? Antar att jag hittar dessa originalfilerna på XDA när de väl släpps? :)
Någon som vet hur jag gör när original ROM-filen från Google kommer om jag då vill ha allt i originalutförande igen? Och om jag börjar köra med...
Du får ICS före alla andra, du slipper tillverkarnas medföljande skräp och luren är den skönaste mobilen att hålla i, förutom det är den billig...
Japp jag har KF1-radion, och yes, av någon anledning har luren bockat i "Use only 2G networks". Nu går luren som ett skott och jag behöver bara...
Uppdaterade min Nexus S till Android 2.3.6 för ett par dagar sedan och jag tror att uppdateringen "fuckade" upp min telefon, mitt internet går hur...
Verkar som att jag får testa MIUI då! :) Varför är det svårt att släppa som en vanlig app? Är det inte möjligt att släppa en applikation med flera...
1. Vänta nu, jag bad inte om alternativ, jag trodde jag var tydlig nog med det eller? 2. Att det går att ha en egen statusbar utan att roota vet...
Efter en hel del sökande på både market, XDA och AppBrain så ger jag nu upp jakten på en bra portning av iPhone UI't och requestar alltså en här....
Jag tycker att Nexus S är det som gäller om man ska köpa en den närmaste tiden, men ska du inte köpa förän i höst/vinter kan du hoppas att Nexus...
Har även jag stora problem med WiFi-anslutningen på min Nexus S. Väntar förväntansfullt på en uppdatering från Google..
För er som är sugen eller känner nogen som behöver en prisvärd billig telefon så är säkerligen Nexus S det bästa alternativet i dagsläget. Här...