Separate names with a comma.
Är det någon som har Com Hem Wi-Fi Hub C2 och kan köra wifisamtal? Har haft ett ärende hos comhem sedan i oktober, men dom kan tydligen inte lösa...
Finns en tråd redan annars.
Men denna tråden handlar om chilimobil. Rätt lätt.
Finns en tråd om dom.
Tror det är så ;-)
Hen menar nog att hen blivit ambassadör. Dom sökte väl det.
Ursäkta var lite otydlig. Jag slutade med comhem helt.
Totalt värdelös box. Och ingen hdd som var lovat.. Skickade tillbaka den och kör mi box.
Man behöver inte vara senior. Jag är inte det. Chattade med dom.
Fello kan man välja senior abonnemang.
Konstigt att det skiljer så mycket i pris på tyska amazon.
Nja men tack för det.
Perfekt. Fick senior abonnemang.
Funkar det med ttl bypass på detta. [MEDIA] View: https://youtu.be/aUyR12ytEOg
Det är väl mest till dottern Host host ;-) körde kyosho inferno när man var yngre. Tack.
BSD Racing bilar - radiostyrda - eldrivna | Hobbex Bra pris nu är den något att ha?
Tycker att den är riktigt bra nu. Extreme pro kör jag med. Och lan tycker det är stabilt nu.
Samma här startat sig själv. Det funkar kanske 8 av 10 gånger istället för att göra norsk reset.
Ok. 300:- inkl frakt kan jag ta.
350:- inkl frakt. Deal?
Nja 300 plus står det väl?
@teamkatshing??
300:- plus frakt?
Fick svar att om man gör det inom en månad så gäller det. Annars blir det från början.
Stämmer. Fråga supporten är väl ingen idé. Sist tog det 3 veckor innan don svarade mig.
Får man tillbaka rabatten om man byter tillbaka till vimla tro?
Stämmer men jag gick in i utvecklings läget och bokade för alltid på. Det löser det nästan.
Perfekt jag vill testa kostnadfritt. Vill testa om det funkar i djupaste Småland hos svärmor. Deal?
Nanostation loco m2 PoE Adapter 300:- plus frakt [ATTACH]
Skön bump
Ändra till köpes så får du nog mer napp.
Kan dom inte lösa detta med att boxen inte startar?
3 st Aqara Motion Sensor Eu 200:- styck plus av er vald frakt. 3 st Aqara Door and Window sensor Eu 155:- styck plus av er vald frakt.[ATTACH]
Tror det, jag är inte med i beta. Fick samma. Iallafall så står det nästan samma i change log. Men det är väl bäst att en expert svarar.
Hmmm vad skall man välja här? Sverige finns inte med. Frankrike är väl närmast. Eller Polen. Tog Tyskland.
Kom nu.
Fri surf i 1 Mbps hastighet På det billigaste 149:-/mån
Det vore tacksamt.
Haha tack för det.
Har dom tagit bort det nu. Hittar inte.