Separate names with a comma.
Nej original, fint skick, inga repor. Screenshield sen dag ett.
Olåst vit Galaxy s2 plus pengar? o_O
Finns i Malmö kan möjligtvis vara intresserad ifall den funkar med tele2.' Ger dock max 1000.
Nej 12 månader måste passera först om du läser villkoren.
Kan även bytas mot en iPad Mini + pengar!
Äsch postens slarv är inget du kan rå för.. Har du fler till försäljning?
Ganska lika https://www.youtube.com/watch?v=86TO4a4OBOM
TS säger ju att han har 6 st tillgängliga och gigamesh säger att han köpte alla 6. Så kan ha skett ett missförstånd och TS har tagit dubbelt...
Han har ju redan ett tidigare bud på 1700 via pm. Vet du hur bud fungerar? Så hur ska du vara först och hur ska han kunna meddela dig ifall du är...
Kan du skicka den?
BUMP! Letar fortfarande! Ipaden kan även säljas för 3500. Garanti kvar tills oktober nån gång.
Stämmer bra, har hittills fått min 5a utbytt totalt 3 gånger i apple store pga diverse problem. Har aldrig blivit ifrågasatt och har fått en ny...
Önskar byta min vita iPad 3 med 3G, olåst, nyskick i kartong med garanti kvar (dock tappat kvittot). Följer även med ett par fodral.. Bytes mot...
Hehe, säger det för din skull, du förlorar pengar i onödan. iPhone 5 har ett ganska högt marknadsvärde. Lite svårt att få den såld på ett android...
Kortet är personligt och går inte att överlåta.
Är du så desperat du ska sälja den så billigt eller skicka till envirofone? Finns något som heter blocket. Sålde min 4S för 3500 för en månad...
exakt så varför anger TS att värdet är på 1800? när det är på *1 års fri Spotify Premium! (Värde: 1188 kr) (Spotify Premium fungerar även på din...
Haha synd att man nyligen förlängde sitt abonnemang. :ehm: Borde inväntat..
Ser riktigt jävla nice ut faktiskt. Blir att byta bort min nuvarande iphone 5 för den när den väl finns ute. :D
Telefontiden ligger kvar på 90 dagar. Det är själva garanti tiden som förlängs till 2 år.
Är den olåst? Nått problem med den? Vad hade du tänkt dig för pris?
Du kan sälja den för 4500 på blocket och sen köpa en s2a för 1500 och spara 3000.;)
Haha lugnt för mig. Kör på!
Tar för 2500 ifall den är olåst.
3000
Bjuder 2850, ifall säljaren går med på internetgirot. :cool:
Varför gör du alltid en massa trådar om prylar du säljer/köper för att sedan alltid efter endast ett par timmar eller nästa dag begära att tråden...
Har en vit olåst 3Gs funkar bra och bra skick på skärm osv. 900?
har en x10 mini i Malmö i nyskick, samt en iphone 3GS olåst vit bra skick. (Dock vill ha minst 900 för den)
Lägg den på blocket, sålde min 4s för 3500 där. Iofs var den endast en månad gammal men ändå.
bjuder 1800 för ipaden.
Bjuder 200 för zte och 200 för creative högtalare
Löste sig till sist genom att jag fick gå in i inställningar och hitta svarta listan (efter mycket letande) och därefter rensade bort numret...
Japp jag vet men som jag skrev så funkar detta inte för mig. Han är fortfarande svart listad trots att jag redan har tagit bort honom från svarta...
Vilken färg är den? Olåst?
Vad är den blåa cirklen med ett A bredvid min kontakts namn i samtalsloggen? Personen kan heller inte ringa till mig då det verkar som att den är...
bump
Problemet är orten han bor på. :p
Kan ta själva spotify koden för 500 ifall du fixar det övriga som krävs för att få den aktiverad. Min telefon är låst till tele2 så hade ändå inte...
Kan jag enbart utnyttja spotify medlemskapet? Dvs jag vill inte ha något med telia att göra. Eller hur funkar det?