Separate names with a comma.
Vart finns den? Mvh Robin
7-10" köpes gärna i Sthlm. Ska kolla film och slösurfa så inget billigt kinakack. Föredrar Samsung, Acer, asus, Apple osv.
1200kr!
vart finns den? /Robin
Lycka till med försäljningen!
1400kr inkl frakt till sthlm. /R
Hej! Kostar endast 424kr i butik. Om jag ska leva med att de har varit i någon annans öron så måste du gå ned rätt bra i pris. 200kr och bor...
Bud noterat, dock vill jag minst ha det trippla.
du har pm
Hallå alla! Surfplattan tar inte laddning så den säljer jag inte. /R
Hej! Ja det är kvar. Med vänlig hälsning, Robin
Det heter Deltaco UAC-03, resten får du googla.
[IMG] Har utgång för gamla laddaren samt ljudutgång.
Utförsäljning! Rensar igenom grejor jag inte längre behöver Samsung Galaxy S2 I ok skick dock är displayglaset sprucket i ena hörnet....
Cyberphoto mfl sålde ut denna för 1500kr så 1400kr känns magstarkt. Bjuder 650kr.
Smidigare om du säljer den till mig för 2000kr så byter jag glaset för 200kr. Klart bättre deal för mig :)
2000kr inkl frakt till Sthlm? /Robin
Vad ligger budet på?
Glömde skriva att 3G är ett krav! /R
NYare modell 7-8" köpes gärna i Sthlm. Ska kolla film och slösurfa så inget billigt kinakack. Föredrar Samsung, Acer, Apple osv.
Fortfarande intressant! 9-11" ono! /Robin
Tack för tipsen men kom på att jag nog inte vill in i centrala london med bil. /R
Drar snart till Londonområdet en snabbis. Någon som vet någon rolig produkt och butik man bör köpa / besöka? /Robin
MrSexor & Paralyze Tack men jag är ute efter en Netbook. /Robin
du har pm!
Köpes, allt av intresse!
Jag hade en 1225B för några år sedan, köpte den då tror det var 2011 för 2799kr samma som webhallen säljer den för idag så 1500kr tycker jag är...
Hej! 1500kr snabb affär? Kan köpa ny rekondad i nyskick (handlat där själv) för 2290kr i butik. Länk>...
Säljes i bra skick förutom en repa på skärmglaset men inget som hindrar funktionen. Kartong och laddare medföljer och den är nu låst till 3 men...
Hade tidigare en Nexus7. Skärmkvaliten och byggkvaliten är klart bättre på nexusen då den känns mer "genuin" Tycker dock att båda är snarlika i...
Tack! Har kört den ett tag nu och är faktiskt lite imponerad. Klarar alla filmer i mkv format jag provat och spelar upp de utan fördröjning....
Nu har den kommit! Rosa och fin! Exklusiv förpackning, vägde inget så visste inte om det var väskan jag beställt eller själva tableten....
Doh! http://www.tre.se/Privat/Kundservice/Teknisk-Support/Uppdateringar/ V10-11 frå vi med tre JB
Hittar ingen uppdatering varken via telefonen eller Kies. Får bara medd att telefonen har den senaste versionen 4.0.4 dvs. :( /R
Jag vann precis en aktion där jag betalade totalt 59usd (ca 380kr) för denna inkl frakt. Tänkte höra om någon vet något om den, specen verkar...
Fortfarande intressant!
Fortfarande intressant!!! /R
såld
Du har också pm