Separate names with a comma.
Tänkte mig inte för. Monterade upp en överbliven TV i köket. Men det var ju ingen smart TV så behöver ju ha något som gör den smart och som även...
Jag har en jobb o en privat mobil och använder smart audiobook player men då jag önskar slippa att ladda över böckerna till båda telefonerna så...
Ska ha en ny jobb mobil o hade tänkt mig Note7 då jag använder pennan mycket i min Note4. Så antingen ska jag ha en Note7 som jobb mobil annars...
Tänkte koppla in en Chromecast på TV i en föreningslokal. Men saker har ju en förmåga att få fötter och rymma iväg. Så skulle vilja ha förslag på...
Efter installerat senaste firmware ,9.2.A.1.210,så har jag problem med att telefonen inte ansluter sig till Wifi nätverken som den har tillgång...
Någon som kan rekommendera ett bra BT headset för användning i jobbet? Har testat Jabra Halo2 ett bra headset att lyssna på musik med men...
Har lite tillbehör till Motorola Atrix som kan vara skönt att bli av med. Allt original tillbehör Bilhållare med ljudutgång 150 kr 2 st...
Har ett konstigt problem. När jag lyssnar på musik ( spelar ingen roll vilken musik app jag använder, Spotify, Walkman, Google Music eller Tiny...
Är den någon är behov av lite tillbehör så säljer jag lite av mina . HDMI dockor , bilhållare och Lap Docka Se länken för mer information...
Skulle behöva en bil laddare till min W510. Någon som har hittat någon? Även tips på en väska typ plånboksmodell som klarar både plattan och...
Har lite tillbehör till Motorola Atrix som kan vara skönt att bli av med. Allt original tillbehör Bilhållare med ljudutgång 2 st bord-ställ...
Frugan har en Blade 2 ( inköpt på cdon) där hon har problem med Mobildata o mms. Har kollat igenom wiki och testat med samma inställningar som hon...
Sonen vill sälja några spel. 4 spel till Xbox 360. NHL 12 Fifa 12 Fifa 11 PES 12 150kr/st Bild finns här...
Dottern vill ha en iPhone 4 eller 4S. Olåst eller Telia låst Inga repor på displayen Då hon ska betala den själv så bör den vara billig.
Är det någon som har använt serviceverkstaden Mobilrep i Norrköping? Är en av två verkstäder som verkar kunna byta display på min Motorola...
Någon som vet nåt ställe som kan fixa en ny display(touchen har gett upp).? Har kollat med Mumien o mytrendyphone men in gen av dem kan fixa det....
Söker en enkel telefon till frugan. Hon spräckte glaset på sin ZTE Blade som hon var nöjd med så hon vill ha en likadan. Hon har testat HTC...
Är intresserad av att köpa en Motorola Atrix. Olåst eller låst till Telia Även intresserad av Lapdocka till den antingen som ett paket...
SÅ nöjd med min Atrix . Gick och letade efter telefonen jag ville ha innan jag till slut var tvungen att köpa en och fann då en beg Atrix med en...
Har slängt in JB i min Atrix o det fungera helt ok för att vara en alfa release. finns på Xda-forum
Hej Har installerat CustomROM ICS ( [ROM][ICS+ Aroma Instaler ] + [theme black] Atrix-AOKP-MIX 20/06/12 ) som fungerar underbart men saknar...
Min fruga har haft sönder sin ZTE blade och måste ha en ny men hon vill högst betala 1500 kr . Hon var nöjd med sin ZTE men behöver någon lur med...
Har Linux på mina dator och vill synka mina telefoner på ett enkelt sätt trådlöst. Önskemål: Jag gör mina spellistor i datorn och sen kan jag...
Kom åt en billigt på Tradera..... ( fan att man inte kan uppfostrar barnen men han kommer få ta alla problem själv.) Är ute efter en iPhone 4s...
Är det någon som vill sälja sin Atrix? Lagd upp en köpes annons i säljes/bytes/köpes forumet men påminner er här med :-)
Intresserad av ytterligare Motorola Atrix föt att övertala sonen att lägga iPhone tankarna på hyllan.
Nu kör jag ICS på min Tattoo och det fungerar helt ok. Kör denna ROM http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1530370 Forumet säger att...
Min lilla dotter ( 8år) har önskat sig en surfplatta och farmor och farfar har lovat ge henne det när hon fyller år, Så jag söker en en hyfsad...
Någon som har ett bra förslag på var man köper ett bra och billigt batteri till Tattoo? Mitt original batteri har tappat all kraft. Använder nu...
Ja jag vet att det finns info om frågan i tråden av Kallt_kaffes rom men det är ju så svårt att få en sammanfattning av det i ROM tråden så...
Står i valet och kvalet att köpa en platta och fått ett erbjudande på en beg ZTE light för 700 kr. Men var inne och kollade på mediamarkt där dom...
Har problem med Telia, inte ovanligt kanske, och deras ADSL. Får en massa korta avbrott på internet förbindelsen vilket orsakar telefonsamtal som...
Någon som ha försökt att installera Adobe Flash player på Tattoo? Har nfinity 2,2 romen men får ändå att den inte kan installeras på telefonen....
Skulle vara underbart att ha en widget som man kunde trycka för starta dataconnection och köra de program som man vill sync med en knapptryck och...
Julen närmar sig och barnen önskar sig ett Xbox. Visst tänkte pappa det köper vi ett sånt men.... Det var ju en djungel med kit och olika paket...
Barnen ska köpa var sin ny mobil. Dom har sparat ihop pengarna själva så dom har strax över 1000 kr som dom ska köpa telefoner för. Det dom vill...
Köpte ett 16gb sandisk kort till min tattoo. Stoppade in det och fick igång det. Laddade ned lite musik o navigon gps. Men när kortet suttit i...
Någon som har ett bra förslag på minneskort till Tattoo Helst ett 16Gb kort. Prisvärt ska det ju såklart vara Vet att man kan kolla i prisjakt...
Liten fråga om hur Touch telefoner är i allmänhet när det är kallt ute. Har märkt att min telefon ( Tattoo) blir lite seg när det är kallt ute....