Separate names with a comma.
Inledningsvis kan konstateras att bara för att du har rätten på din sida betyder det inte att andra ger dig den rätten. Nyckeln till framgång är...
Måste tillägga att du är så pass respektlös med ditt otroligt onödiga inlägg som absolut inte tillför ett dugg vettigt. Nu är det uppenbart att...
Det man kan göra är att använda sig av en webbläsare med inbyggt flash så som Skyfire. Kanske inte fungerar med alla sidor men vid ett snabbtest...
Jag har faktiskt en hörselnedsättning men tycker att samtalsljudet är riktigt bra i DHDn. Då jämför jag med en tvåårig SonyEricsson Walkman, där...
Alltså kan du tidigast få den imorgon?
Min måste för 17gubbar komma imorgon för sen är jag bortrest till måndagen och då kan det kvitta om den kommer på fredag eller på måndag (för min...
Bara att hoppas att de på orderavdelningen har bättre koll än diverse försäljare på kundtjänsten. Den interna kommunikationen på Tre är ändå under...
Som tidigare konstaterats så har Tre fått in en mindre leverans av DHD. Utskicken skulle ske under dagen alt imorgon till de kunder som ligger...