Separate names with a comma.
>Donadoni, Bespara dig en massa besvär och lägg pengarna på en riktig platta. Mina 3 var bara skit. 2 st går nödigt men flera funktioner...
Firmware Pipo M9 3g uppdatering? Fick från China ett mail med rådet att installera en ny Firmware eftersom jag har helvetiska problem med...
Pipo M9 till Samsung Plasma TV Har ff kamera, Bluetooth borta, skype borta. Hotspot funkar efter uppgrade. Nu till en fråga, jag vill kunna...
Det är fel på plattorna. Jag kör med Telia.
Bilder på plattornas "svarta " fläckar finns i tråden. Nu gör dom inte så mycket vid drift. Värre är att skype fungerar inte, kameran fungerar...
Ett litet tillägg: Skype fungerar inte. Rasslar och kopplar ned efter några sekunder.
Hej, jag är fruktansvärt besviken. Köpte tre st PIPO M9 built in 3G. Var fel på alla tre. Nu har en helt ballat ur. Kameran , skype, ingen...
En stilla fråga omkring denna helvetesmaskin som bara strular. kameran ur funktion, går ej att anv Bluetooth eller hotspot. Fått ny ROOM från...
Fick hjälp med att installera ny ROOM. Blev ingen skillnad med kameran. Fortfarande ur funktion. Några tankar, är kameran rent fysiskt trasig och...
Tack för det. Jag inser att jag klarar inte det här. Får vänta på att jag kan få hjälp mera handfast.
PIPO M9 ny ROM Fick från China en ny ROM att installera. Men hur i glödheta går jag tillväga? Har ingen erfarenhet av "rota" i datorer. Finns...
PIPO Launcher har stoppats Nu kom det upp en ruta "Pipo lancher har stoppats" Vad göra? Pipo M9 3 g android 4.2.2
Hittade en bra manual hur man kopplar in trådlöst. Nu är det klart. En annan fråga: Högs upp i hö hörnet finns en liten rosa flik med en figur...
Tack för det men det övergår min kunskapsnivå. Får försöka skaffa hjälp.
Har prövat med "storsläggan" men inget hjälper. Nu får det vara. Plattan fungerar annars felfritt. Fläcken syns bara lite i ljus bakgrund. En...
Tack för alla tappra försök till lösning. Tyvärr så är det inte så. Båda filmerna borttagna. Det fick jag tips om från China. Så felet kvarstår.
Jag frågade efter 3g men den skulle dom inte ta hem så därför blev det oturligt nog China.
> kampula. Nog för att jag är gammal och inte så tekniks men nog har jag fattat att ta bort filmen.:) återsatt på den med liten fläck.
Lite bilder.
Jag skickade efter dom från China. Jag har talat med företaget men dom var "kallsinniga". Menade på att dom var noga kontrollerade så det måste...
En fråga. Försöker komma ut på nätet men lyckas inte. Med min laptop kör jag med sony xperia go. Använder hotspot och surfar. Har försökt med...
nej, det är svarta stora partier i skärmen. Nu har jag granskat den 3.e och den har likadant. Ser faktiskt ut som vatten/luftblåsor. Ja va ska man...
Vatten bubbla i skärm Fick mina Pipo m9 3G. Beställt 3. Endast en (1) var utan vattenblåsor i skärm. Några tips om hur man får bort blåsorna,...
Fråga ang Pipo M9 3G instruktionsfilm Får min Pipo3G i morgon. Är gammal gubbe på 70 som inte är så bevandrad i den nya tekniken och undrar...
hur lägger jag in böcker i xperia go? Novisen frågar. Böcker som jag lägger in under "books" på minneskortet hamnar under Walkman och "min musik"...