Separate names with a comma.
Bra att vi båda är nöjda, vilket är viktigast :) Största fördelen för mig är att jag får bättre acceleration och att batteriet håller betydligt...
Jag har kört med 70 psi sen i somras. Fungerar perfekt enligt mig.
Segway själva rekommenderar 55 psi. [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=AYJOnnihdNE
Gällande däcktryck är att ha över 55psi om man väger upp till 80kg väger man upp till 90kg så 65ps och runt 100kg 70psi. Original däck Ninebot G30...
En länk till tråden hade varit grymt :)
Låter som om du fått ett måndagsexemplar?
Fungerar inte på klockor.
Även min Pixel 4a 5G.
Det var ju Vodafone som började med det. 0708, sen fick man välja 6 siffror, ofta tog folk samma som i fasta numret. Sen fortsatte Vodafone med...
0735-serien vill jag minnas att det var enbart 3Tre som hade. Det var det ivarjefall från början, men sen kanske fler operatörer fick av den serien?
För mig är "Mina paket" mycket opålitlig. Snart bud på att avinstallera appen.
Vimla 1:a och Telenor sist :)
Jag har väl 3 av varje på min 4a 5G?
Är det klart hur många år den får uppdateringar?
Premium Lite fungerar också bra :D
Ja, lite i högsta laget. Jag har 70 psi med mina ca 120 kg. Sen spelar lufttrycket nog ingen roll om det är vått och det ligger löv på marken. Det...
Vilket tryck handlar det om och vad väger du?
Eller att bakhjulet är ordentligt fastspänt :)
Det bildas inte något på däcken när du kör. Utan det har bara varit lite slirigt/halt/vått där du kört. Det är mycket kraft i bakhjulet, så det...
Märker du av någonting på batteritiden?
Jag köpte en telefon kontant, sen körde jag runt och letade i en drös med Teliabutiker innan jag hittade ett nummer som jag ville ha. Tog ett...
Comviq var väl 5.50:-/min dagtid vill jag minnas..
Jag skaffade mitt 0706 till min Philips Spark 1997, men då hade den nummerserien redan funnits några år precis som du skrev.
Hallons eSIM fungerar inte till klockor.
Jag vistas ibland i en betongbyggnad i Malmö, och dessutom nere i källaren. Där är det bara 3Tre/Hallon som har täckning. Så som konstaterats...
Inte jag heller. Tror inte någon av vad jag vet som gjort det..
Ingen tull när det är från EU, Dhgate har lager i Polen.
Introduseras 6 oktober Sundar Pichai bar Google Pixel Watch under konferens
System/säkerhetsuppdatering på 29.19 MB.
Här har du några att välja på. Läs kundernas omdömen. Detta är åretrunthandskar, tror inte dom har knogskydd heller? Herr Handskar långa alltid...
Tror man kan få rabatt som trogen kund. Tidigare var det 20% som gällde i 9 månader. Men kanske annorlunda idag?
Men om du byter till ett likadant lager som @phk så gör lithiumfettet ingen nytta, för det lagret är redan tätat så att smuts och damm inte kan...
Hur har det gått?
Låter som du har något problem med din bank eller kortleverantör. Har säkert inte med operatören eller köpstället att göra? Vad har du för kort...
Vad har detta med ålder på person att göra?
Så tror jag också (hoppas), ungefär 9000:- hos dhgate
Samt ett fabriksmonterat larm, antingen standard eller som tillbehör. Runt 12K tror jag också.
Här är några bilder jag har i G30M-tråden.[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Curious Joes platta är det bästa jag köpt till min G30M.
Ja, undrar om det blir som med G30 Max, 20, 25 och 30 km/h?