Separate names with a comma.
Gör så!
Ptjaaa.. 300kr exkl frakt?
Desire HD? Något år efter Desire ;) Halvbra skick, fungerar som den ska men har en något tilltryckt vänsterkant efte ratt fall på en betongkant....
Har själv Telia som operatör och har haft lite problem med att jag tappar täckning då och då. Den hittar dock tillbaka efter ett litet tag, men...
Ser minst sagt intressant ut. Tror dock inte det finns ute för nedladdning än, men man får väl hålla ögonen öppna!
Gjorde du någonting annorlunda nu än vad du gjort tidigare när du bytt ROMs?
Gratis datauppkoppling != gratis telefoni Om man nu inte kör Skype eller Viber och allt vad apparna heter, vilket antagligen är det lättaste...
Musiken.. Herregud..
Har redan flashat den rekommenderade radion, men fungerar fortfarande inte som det ska. Inte ens med 5.1.4 O_O Antar att jag får gå tillbaka...
Är det bara jag som har stora problem med mobilt internet med 5.1.3? När jag slår på det så finns HSPA-ikonen i kanske 5-10 sekunder, men så fort...
Om du tror att du har lyckats bricka din telefon ska du snabbt som satan försöka få tag i någon kunnig på t.ex. xda-developers forum, låt...
Nu har jag visserligen inte pillat med det här än på min lur, men jag tycker att det verkar konstigt att du skulle få upp ett alternativ på din...
Irriterad över att en så pass bra telefon som en Desire HD inte ens kan spela upp laggfri film även om man till och med konverterar den till ett...
Bara en "heads up" angående klockningen på Android Revolution HD, den är inte överklockad om man inte installerar SetCPU-appen från Market (finns...
Apparna du har på ditt SD-kort kommer finnas kvar och installeras om när du startar upp telefonen med den nya ROM:en. Jag kör version 1.5 av...
Flashade just om min DHD med Android Revolution HD v1.4 och det är ett fel i kernelversionen på just denna versionen som orsakar frysningar i...
För mig fungerar endast software decoding bra i RockPlayer (v1.2.20), får kanske 5-10FPS på en vanlig .avi-fil med upplösningen 634*352px när jag...
Skumt att man inte man installera uppdatering med svagt batteri, även om den är strömkopplad.
Bump, vi vill ha detta! Sänd ett PM om du inte vill lägga ut det här är du snäll.
Blir aldrig mer CDON för min del i varje fall, sjukt dåligt informerad kundservice via mail och de verkar inte använda sig av något kösystem....
Skitsnack att de gör, min har fortfarande inte skickats (beställde 19/9). Blir låga betyg på CDON för min del, men förhoppningsvis högt på...
Sjukt dålig stil av CDON att inte skicka ut telefonerna i den ordning som de beställdes! Jag beställde min den 19/9 och nu står det att mina varor...
När beställde du din? Hoppas verkligen att det var innan 19/9 för annars blir jag lite sur då min order fortfarande är kvar på status "Ej...
Okej, då borde jag också få min snart! Får sitta och F5:a hela dagen imorrn ;)
Härligt att höra! Står det att den är skickad när du klickar på ditt ordernummer? Och när lade du din order? Är själv väldigt ivrig att få...