Separate names with a comma.
Utan att veta tror jag inte det är att krav utan bara ett sätt för dom att minska kötiden.
Så kan man ju med tolka det.. när du verkligen behöver ringa så kan det ju vara bra att ha en operator som inte är "spännande" att fippla ur sitt...
Märks att det uppgraderas hos Fello nu, ringde in i morse för att kolla så det blev rätt betalning. Vi som testar ligger inte på samma system som...
I så fall är det ju bara att byta, om du inte sitter med en massa tipsningar, för du vet ju redan vad du får i täckning... Din surfpott på Vimla...
Kontakta Vimla supporten när dom har öppet igen, ta god tid på dig och förvänta dig bli utkastad när det nästan är din tur. Men du kan ju börja...
Bättre du Tjatar lite på Vimla istället dom vill ju gärna utmärka sig som "Premium". Där testades VoLTE under 2019 och var då "snart klar" nu 2021...
Du kanske kan vänta tills dom får göra klart sina pågående test, innan du begära ett datum.
Testet sker mellan juni-september, mer en så har jag inte fått veta än. Så kan inte svara på när eller vad som händer efter att det är slut,...
Jag är med och testar med en Xiaomi - Redmi Note 9 Pro den fungerar med både VoLTE och VoWIFI Med det sagt är ingen garanti att alla modeller från...
Det har inte krånglat för mig, har dock inte testat ta bort det och aktiverat det igen som du gjorde.
Både VoLTE och VoWIFI är aktiverade för mig som testar detta och båda har fungerat utan problem. Jag gissar det släpps samtidigt.
Fick svar på min felanmälan, uppdatera appen så funkar det nog för er andra med.:) Hej, en hotfix för problem med QR-kodavläsning blev släppt...
Nej jag gissar lika mycket som dig, tror ingen vet därför skrev jag "förhoppningsvis" och i september är test perioden slut. Har allt gått som det...
Det är tyvärr bara och byta till någon annan, du måste ju kunna lita på att din operatörs täckning och tjänster. Det är ingen hjälp för er nu men...
Då är det inte bara från detta märket/modellen som har problem, hoppas du kontaktar dom och talar om ditt problem och vad du har för mobil. dom...
Här är ett annat spännande alternativ för att få till det du önskar, och en hel del extra godis på köpet. Build a single or multi-room streamer...
Här är en guide för lösa det med Raspberry pi https://www.maketecheasier.com/setup-spotify-connect-raspberry-pi/
Varför skulle Telias kortnummer funka för Fello? Operatörer har väl olika koder.
Har gjort en felanmälan om detta och ett ärende har skapats, enligt dom verkar det bara drabbat några stycken. Hej, Vi beklagar att Freja eID...
Jag har dubbla så jag klarar mig om det nu skulle bli strul Jämför inte detta med Vimlas experiment, dom tjatade tills du bytte, och det skulle...
Då gällde det få samma som det du hade eller bättre, nu jämför du ju saker du inte haft innan heller...:innocent:
Försök inte :innocent: jag tipsade dig om Fello när dom hade sin Trippel surf kampanj.
Och ändå är ni kvar som kunder, kan bara betyda gratis abonnemang annars hade väl ingen stått ut med alla konstigheter som pågår
Ringt 2x till deras telefon support, båda gångerna kommer man till något externt support center. första gången fick jag till svar att det berodde...
Jag kör en annan rom på min telefon, HavocOS 4.6, så det bör inte vara pga det heller. Skönt att höra att jag inte är ensam om problemet. Ok då...
Ja, jag har plus... Får ju upp scanningen men den "tolkar inte bilden". Ser att vi har exakt samma mobiler.... kanske är något med MIUI som...
Jag har samma problem, det går inte scanna QR koden, supporten sa att det behövdes eID plus men det verkar inte stämma. felet är kvar för mig...
Har du Freja eID Plus? Det räcker vad jag vet inte med bara Freja eID för att lägga till Covid passet.
Ja ät ni lite, så kan ni ju komma tillbaks när bären är slut...
Jag har samma som dig....
Hur lyckas du dra den slutsatsen av en skärmbild från hans mobil?
Tack, Det var samma jag hade.
Kan du posta dina så kan man jämföra min är inte svensksåld utan av global version så vet inte vad den plockat upp.
Dessa är ju dom som Fello har som generella stämmer inte dom? Inställningar för Mobildata: Namn: Telia online APN: online.telia.se Port: 80...
Fello säljer idag varken telefoner, mobilt bredband eller fiber tjänster så det finns nog skillnader kvar för att dom ska existera som innan
Har inga problem heller än så länge med VoLTE och VoWIFI. Det funkar bra för mig, Mina Sidor visar dubbletter på fakturor och antal samtal/sms/mms...
Nej jag jobbar inte på fello med "Vi" menar jag detta forumet och tidigare diskussioner om just detta ämne. Som jag skrev ovan jag klarar mig...
Jag klarar mig nog med 30-40 men det har innan varit en massa diskussioner om att dom har lägst . Så skulle dom hamna på 100 så ligger dom på...
Då kanske vi även slipper det tjafset i framtiden. Så Fello inte har den lägsta nivån, jag hoppas dom höjer det för alla... EDIT: Förtydligande
Mitt är igång med på utsatt tid. Fello levererar som utlovat, VoLTE fungerar så även VoWIFI Telefon; Redmi Note 9 Pro